Now Reading
Burberry стали першим люксовим брендом із нульовим рівнем шкідливих викидів

Burberry стали першим люксовим брендом із нульовим рівнем шкідливих викидів

Burberry стали першим люксовим брендом із нульовим рівнем шкідливих викидів

Важливе досягнення

 

Burberry стали першим luxury брендом, який досяг показників нульового рівня викидів шкідливих речовин у рамках ініціативи Science Based Targets Initiative (SBTi), повідомляє Vogue Business.

SBTi вважається золотим стандартом для компаній, які ставлять собі за мету скорочення викидів і наступних курсу 1,5 C Паризької угоди. Суть угоди полягає у реалізації, розробці та передачі технологій для підвищення опірності до зміни клімату та скорочення викидів парникових газів. Burberry була однією з перших компаній класу люкс, що приєдналися до SBTi у 2019 році. Серед інших підписантів – Kering, Richemont, Prada та LVMH.

Burberry стали першим люксовим брендом із нульовим рівнем шкідливих викидів

«Цілі Burberry за нульовими викидами відповідають актуальності кліматичної кризи і подають чіткий приклад, який мають наслідувати їхні колеги, — заявив генеральний директор SBTi Луїс Амарал. – Вивчення клімату говорить нам, що потрібне швидке та глибоке скорочення викидів, якщо ми хочемо досягти глобального нульового рівня та запобігти найбільш руйнівним екологічним наслідкам».

Burberry стали першим люксовим брендом із нульовим рівнем шкідливих викидів
Burberry SS’22

Експерти кажуть, що дуже важливо, щоб компанії дотримувалися своїх цілей та інвестували у технології та дослідження для скорочення викидів. Burberry взяла на себе низку зобов’язань: на 95% скорочення викидів категорій 1 та 2 (викликаних власною діяльністю Burberry) до 2023 року та підтримання цього зниженого рівня до 2040 року. Вуглецевий слід моди – найскладніша проблема, яку Burberry зобов’язалася скоротити на 90% з 2019 по 2040 рік. На сьогоднішній день бренд є вуглецево-нейтральним у всіх глобальних операціях.

«Ми, як і раніше, ставимо перед собою задачу проводити вимірювання, покращувати та забезпечувати прозорість нашої діяльності, і маємо намір продовжувати працювати з нашими постачальниками та партнерами, щоб прискорити впровадження більш стійких методів. Ми сподіваємося, що це спонукає інших робити те саме», – каже віце-президентка Burberry з корпоративної відповідальності Керолайн Лорі.

0 0 vote
Article Rating
Какова ваша реакция?
Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017 Влюбился
0
Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017 Лайк
0
Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017 Нелайк
0
Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017 Под вопросом
0
Subscribe
Notify of
guest
0 Комментариев
Inline Feedbacks
View all comments

© 2024 INSIDER Усі права захищені.
Будь-яке копіювання та відтворення тексту, зокрема часткове та у будь-яких формах, без письмового дозволу правовласника заборонено.


НАШІ ПАРТНЕРИ
Depositphotos