10 українських брендів показали колекції на модному трейд-шоу PREMIUM у Берліні
У межах UFW International Season FW’23/24
Минулого тижня у Берліні відбулося модне трейд-шоу PREMIUM у партнерстві з Ukrainian Fashion Week. У ньому взяли участь 10 українських брендів, серед яких AISENBERG, 91LAB, OVERALL, FINCH, CHERESHNIVSKA, SHEEZEN, PRZHONSKAYA, VOROZHBYT&ZEMSKOVA, CHUPRINA і GRIE.
«Простір, у якому були представлені українські бренди-учасники та їхні колекції, вигідно виділявся на фоні усіх брендів, які були присутні на виставці. Ми постійно чули позитивні відгуки щодо своєї локації від міжнародної публіки, для якої ми – new blood. Ми справді виділялися своїм підходом, адже представляли не лише колекції дизайнерів, але й українське мистецтво в цілому», – ділиться своїми враженнями Анастасія Браткова, засновниця і дизайнерка бренду OVERALL.
Приміщення, де українські дизайнери представили свої колекції, оформив відомий український художник Роман Мінін.
FINCH
FINCH був єдиним брендом на виставці, який під час створення нової колекції задіяв новітні технології.
«Ми дуже пишаємося тим, що наша співпраця з FFFACE.ME та той факт, що команда FINCH продовжує працювати над традиційним та напів-digital одягом в Україні під час війни викликає щире здивування та повагу серед європейської аудиторії, навіть серед представників компаній, що самі пропонують оцифрування, моделювання та digital інтеграції у метавсесвіти в ЄС. Загалом простір з українськими брендами-резидентами Ukrainian Fashion Week був найяскравішим та найцікавішим у павільйоні, це бачили ми самі і про це зазначали гості виставки. Маємо надію, що запити від байєрів та стилістів, які ми отримали, принесуть нам та колегам плідну співпрацю», – висловила сподівання Катерина Бякова, засновниця і дизайнерка бренду FINCH.
AISENBERG
Бренд AISENBERG об’єднавшись із талановитою українською художницею Юлією Моховиковою, представив колаборацію fashion та art світів. Художниця прикрасила колекцію культурними символами. Окрема увага була приділена кольорам: blau flava, azul amarillo, blue yellow – якою б мовою не звучали ці слова, вони завжди викликатимуть єдину асоціацію неба і жита, миру і тепла, жовто-блакитного тандему свободи.
VOROZHBYT&ZEMSKOVA
У новій капсульній колекції, яка одержала символічну назву BLACKOUT, бренд VOROZHBYT&ZEMSKOVA нагадав про важливість світла у темряві. Дует дизайнерок Олена Ворожбит і Тетяна Земськова черпали натхнення з артоб’єктів Бенксі, які почали з’являтися на вулицях України після вторгення РФ, а також чітких ліній архітектурного напряму Баухауз. У новій колекції дизайнерки поєднали характерні риси авангардного німецького напряму із сучасними елементами модернізму, які символізують світло, якого так зараз потребують усі українці.
91LAB
Натхненням для створення капсульної колекції 91LAB послужили твори Марії Приймаченко, втім не лише найвідоміші картини видатної художниці ХХ століття, такі як «Звір», «Опудало», а й роботи з сімейної колекції, які раніше не експонувалися, щоб показати різні межі творчості української наївістки.
CHERESHNIVSKA
Джерелом натхнення бренду CHERESHNIVSKA стало місто Львів. Візуальний референс виробів посилено роботами українських скульпторів, які можна знайти у Львові: емоційні та динамічні скульптури Йогана Пінзеля, виразні скульптури Петра Вуйтовича, які є головною прикрасою Львівського оперного театру, а також роботи митців Антона Попеля, Михайла Дзиндри та Теодозія Брижа. Образи колекції відображають комбінацію м’яких анатомічних ліній скульптури, бруківки та заплутаних ліній міста.