8 українських брендів узяли участь у виставці дизайну Maison et Objet у Парижі
Торшер і столик, інкрустований соломкою, модульні м’які та меблі в оббивці з ресайклінг тканини, гармонійне поєднання текстилю й кераміки в артгобелені, а також мармурова барна шафа з ефектом “hide” — це лише деякі з об’єктів українського предметного дизайну, відзначені міжнародними експертами
Днями в Парижі завершилася ювілейна виставка дизайну і декору Maison&Objet, цьогоріч їй виповнилось 30 років. Паризький салон традиційно збирає у своїх павільйонах тисячі учасників і десятки тисяч відвідувачів з Америки, Британії, Європи, Африки, Близького Сходу та Азії.
Темою цьогоріч організатори вибрали технології майбутнього, які співіснують в гармонії з природою та відображені в архітектурних інтер’єрах, декорі футуристичних форм і палітрі нових відтінків.
На стенді Ukrainian Design Brands, що вже шостий рік поспіль привозить до французької столиці найцікавіші об’єкти сучасного українського дизайну, цього сезону було представлено 8 брендів: дизайнерські меблі від DONNA, WOO Furniture та KINT, вуличні меблі DOBRO, мистецькі предмети інтер’єру RUDA Studio та FURN OBJECT, артгобелен від ательє Take Some Rope, меблі та декор з натурального каменю від llab.design.
Вибір торговельних марок-учасників українського стенду на Maison et Objet в 2024 році провадили куратор та засновниця Bureau de style Elizabeth Leriche Елізабет Леріш (Франція), дизайнер і засновниця Studio Idaë Ізабель Даерон (Франція), директор агенції з розвитку креативних індустрій і дизайну Le French Design by VIA Жан-Поль Бат (Франція), міжнародна кураторка і креативний директор «Майно Дизайн» Анастасія Білецька, куратор і засновниця першої галереї українського дизайну у Парижі Galerie Sana Moreau Сана Моро.
А також головний редактор українського видання Pragmatika Костянтин Ковшевацький, дизайн-оглядач, автор платформи galaxus.сh Піа Зайдел (Швейцарія), дизайнер і співзасновник Iskos-Berlin Design Олексій Іскос (Данія).
Організація Ukrainian Design Brands на Maison et Objet була реалізована за підтримки Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України».
«З 2018 року колективні стенди Ukrainian Design Brands стали дебютним експортним майданчиком для сектору креативної економіки України у сфері предметного дизайну. Без перебільшення можна сказати, що завдяки цим міжнародним проєктам особливе обличчя українського дизайну стало виразним для світових поціновувачів якісного дизайну та професіоналів», — коментує Анастасія Білецька.
«Заявку на участь в Maison et Objet подали близько сотні українських брендів. Міжнародні експерти відібрали 8, серед них і відомі українській та міжнародній аудиторії бренди, і нові імена», — каже Максим Чечелев, куратор проєкту від Громадської спілки «Фонд підтримки реформ в Україні».
Традиційно серед усіх учасників Maison et Objet куратори виставки вибирають найцікавіші об’єкти і розміщують їх у спеціальних тренд-зонах, щоби звернути на них додаткову увагу гостей, баєрів та журналістів. У січні 2024 року українські компанії потрапили відразу в два такі трендові простори.
Крісла Play та Umi від бренду WOO та кавові столики Liquid та Barvinok від FURN OBJECT Франсуа Декло поставив у тренд-зону What’s New? In Retail.
А модульне крісло-пуф puffa від KINT та торшер Roots Of Home від RUDA Studio привернули увагу Елізабет Леріш та були представлені у тренд-зоні What’s New? In Decor.
«Це визнання наших брендів. Привернути увагу кураторів дуже і дуже непросто, враховуючи кількість учасників міжнародного салону. Тому вибір Елізабет Леріш та Франсуа Декло доводить, що попри всі виклики війни, наші дизайнери не просто працюють, а створюють неординарні речі, які задають тон усій індустрії. Наприклад, столик Barvinok від FURN OBJECT вибрали одночасно до двох просторів трендів», — зазначає куратор Сана Моро.






























