Гвінет Пелтроу презентувала дебютну лінійку суконь
Для демонстрації концепції бренду акторка залучила, в якості моделей, маму і доньку
Гвінет Пелтроу поділилася в Інстаграмі рідкісним кадром — на світлині зірка зображена в обнімку зі своїми мамою і дочкою. Знімок зроблений невипадково. Насправді, представниці трьох поколінь родини Пелтроу одягнені в сукні з нової колекції G.Label, бренду, який є частиною бізнес-проекту Gooр, що належить Гвінет.
View this post on InstagramA post shared by Gwyneth Paltrow (@gwynethpaltrow) on
Нова лінійка складається з шести суконь і одного костюма. Колекція має особливий концепт: всі речі зроблені з якісних матеріалів і виконані у досить лаконічному класичному дизайні. Це, в свою чергу, передбачає можливість передачі вбрання від матері до доньки, що і продемонструвала сама Гвінет. Вартість суконь стартує від 500 доларів.
0
0
vote
Article Rating
Автор: Admin2
August 11, 2020
Какова ваша реакция?
Влюбился
0
Лайк
0
Нелайк
0
Под вопросом
0