Ласощі від зірки: Шер запускає власний бренд морозива
Смачне Cherlato
Культова американська співачка Шер поділилася новиною у соцмережах: тепер вона є власницею бренду морозива. Для позиціонування компанії знаменитість обрала італійську версію цього «прохолодного» десерту — джелато — і назвала його «Cherlato».
Цю назву можна побачити на кузові вантажівки з морозивом у відеоролику, яким співачка поділилася з підписниками.
«Так, це правда… Я запускаю своє морозиво… Обережно, Лос-Анджелес!» — підписала ролик зірка.
Серед ріжків «Cherlato», які можна буде купити, — пломбір із пончиком, морозиво із шоколадною крихтою та інша продукція із яскравим дизайном.
За словами співачки, над ідеєю створення власного бренду морозива вона працює з 2018 року.
«Усе почалося 5 років тому, і тепер це, нарешті, реадізовується», — написала Шер.
Відомо, що у створенні бренду знаменитості допомагає новозеландський бренд Giapo, що спеціалізується на виготовленні молочних десертів без глютена.
Нагадаємо, Шер є обличчям низки косметичних брендів та власницею торговельних марок одягу і парфумів. До прикладу, торік співачка у партнерстві з Донателлою Версаче створила ексклюзивну капсульну колекцію косметики «Chersace».
Фото: Depositphotos