Фільм «Барбі» зібрав у прокаті понад мільярд доларів
Тріумф Ґрети Ґервіг
Трохи більше, ніж за два тижні стрічка «Барбі» з Марґо Роббі і Раяном Ґослінґом у головних ролях зібрав у прокаті більше мільярда доларів. Таким чином, режисерка Ґрета Ґервіг тепер офіційно – перша жінка, що зняла фільм з такими великими зборами. Тепер «Барбі» може поборотися з «Маріо» за звання найкасовішого фільму року.
Цікаво, що на виробництво стрічки було витрачено близько $145 мільйонів, проте на промокампанію ще більше – близько $150 мільйонів. Дійсно, про «Барбі» не чув хіба що глухий, рожева манія заполонила стрічки усіх соцмереж, а кожне вбрання Марґо Роббі на презентаціях у різних країнах обговорювали усі модні глянці.
Втім «Барбі» – не перший успіх у кіно 39-річної Ґрети Ґервіг. У 2017 році фільм «Леді-Птаха» з Сіршею Ронан у головній ролі, режисеркою якого виступила Ґрета, отримала номінацію на «Золотий глобус» і дві номінації – на «Оскар».
Пізніше Ґервіг зрежисувала екранізацію роману Луїзи Мей Олкотт «Маленькі жінки», до якої написала й сценарій. Фільм вийшов на екрани у грудні 2019 року, отримавши визнання критиків та одразу шість номінацій на «Оскар», зокрема за «Найкращий адаптований сценарій», проте переміг лише в номінації за «Найкращий дизайн костюмів». До речі, тоі над костюмами працювала Жаклін Дюрран, вона ж відповідала за костюми й в «Барбі».
Щодо «Барбі», сценарій Ґрета писала разом зі своїм творчим і романтичним партнером Ноєм Баумбахом, який також є визнаним режисером. Райан Ґослінґ зізнався, що цей сценарій – «найкращий, який він коли-небудь читав».
Свого часу і Марґо Роббі ділилася з журналістами: «Коли я вперше прочитала сценарій, я була в захваті — настільки він був добрий. Я засмутилася, що він ніколи не побачить світ, тому що його ніхто не схвалить. Але все вийшло». До речі, подейкують, що Марґо і Раян отримали за зйомки по $12,5 мілйонів.
Одним із цікавих фактів про фільм є також те, що Ґервіг відмовилася від великої кількості комп’ютерної графіки на користь реальних декорацій, які створювалися вручну. Наприклад, художники самі зображували небо та гори Сан-Хасінто для фону, адже режисерка вважала, що все має бути тактильно, оскільки «іграшки — це насамперед речі, яких ви торкаєтеся».
Будинок мрії Барбі створювали художниця-постановниця Сара Ґрінвуд та декораторка Кеті Спенсер, які раніше працювали над «Гордістю та упередженням» та «Анною Кареніною». Авторки надихалися естетикою модернізму середини XX століття в Палм-Спрінгс і як референс використовували віллу Кауфмана Річарда Нейтри 1946 зі знімків Сліма Ааронса.
Аби вивчити всі деталі, декораторки замовили Dreamhouse на Amazon. Перший «Дім мрії», що належав неодруженій дівчині Барбі, було продано 1962 року. Втім у ті часи жінка рідко володіла власним будинком, тож Ґрінвуд і Спенсер вважають ляльку «справжньою іконою фемінізму». Створюючи химерні пропорції і кукольний декор Dreamhouse, команда скуповувала світові запаси рожевої флуоресцентної фарби бренду Rosco, спричинивши її дефіцит.