Успішна бізнесвумен: на чому крім музики заробляє Бейонсе
Від одягу до медіасервісів
Сьогодні святкує свій 42-й день народження одна з найпопулярніших та науспішніших співачок у світі — Бейонсе.
Артистка відсвяткувала його на сцені, адже нині триває її масштабний світовий Renaissance World Tour, який став найкасовішим жіночим туром в історії. За підрахунками журналістів, йому вдалося зібрати понад 460 мільйонів доларів. І це ще не межа.
Погодьтеся, вражаючий подарунок до свята! Але музика — не єдине, завдяки чому примножує свої статки співачка. Вона заробляє на рекламі, керує власними компаніями та вміло інвестує.
Ще у далекому 2010 році Бейонсе заснувала компанію Parkwood Entertainment, яка займається виробництвом фільмів та кліпів. У 2015 році Parkwood зайнялася продюсуванням, підписавши контракт із трьома артистами.
Parkwood Entertainment двічі входила до топ-10 інноваційних музичних компаній за версією Fast Company.
Успіхи продакшена спонукали Бейонсе не зупинятися, і вже у 2014 році вона запустила власний бренд спортивного одягу Ivy Park. Назва марки походить від імені її доньки Блю Айві та парку Parkwood у Г’юстоні, де співачка раніше тренувалася.
Першу колекцію Бейонсе розробляла самостійно, а також була моделлю на зйомках лукбука. У перший день продажу сайт перестав працювати через перевантаження, а колекцію було миттєво розкуплено.
«Коли я тренуюсь і репетирую, весь час проводжу у спортивному одязі, але я не знаю жодного спортивного бренду, який би мені повністю пасував. Я запустила Ivy Park, щоб розширити уявлення про одяг для спорту та надихнути жінок», — говорила Бейонсе.
У 2016 році Бейонсе та її компанія інвестували 150 тисяч доларів у додаток для продажу сувенірної продукції Sidestep. Загалом сервіс залучив майже 2 мільйони інвестицій. У різний час у стартап вкладалися актори Джаред Лето та Ештон Кутчер, співак Джастін Бібер та репер Снуп Догг.
Програму використовували під час виступів Бейонсе, зокрема, її Formation World Tour. Sidestep дозволяє купувати сувенірну продукцію артистів без черг до, під час та після шоу. Для здійснення покупки знадобиться квиток на концерт виконавця.
Окрім продукції Бейонсе, у додатку можна купити товари Селени Гомес, Fall Out Boy, Guns N’ Roses та інших артистів.
Також Бейонсе — акціонерка музичного стрімінгового сервісу Tidal, яким володіє її чоловік Jay-Z. Tidal. Це сервіс підписки на музику, подкасти та потокове відео у високій якості.
2018 року відбулося шоу Бейонсе на фестивалі Coachella. Тоді співачка заробила 4 мільйони доларів. Через рік вона збільшила свій статок, підписавши контракт із Netflix на 60 мільйонів. Один із проєктів у рамках контракту — створення документального фільму Homecoming: A Film by Beyonce про її концерт на Coachella та підготовку до виступу.
Співачка стала виконавчою продюсерокою сценаристкою та режисеркою проєкту. За фільм тривалістю дві з половиною години Бейонсе отримала 20 мільйонів доларів. Прем’єра відбулася у квітні 2019 року на платформі Netflix — у перший день, за даними Nielsen, фільм переглянули понад мільйон людей.
У 2019 Бейонсе підписала контракт з Аdidas і стала креативною партнеркою спортивного бренду. Угода передбачала створення одягу та взуття, а також перезапуск бренду Ivy Park. При цьому співачка залишилася власницею марки.
Також Бейонсе випускає власні парфуми і косметику та співпрацює з різними люксовими брендами.
Окрім бізнесу, не забуває співачка і про благодійність. У 2013 році вона заснувала фонд BeyGOOD, який надає підтримку нужденним по всьому світу.
Фонд допомагає постраждалим від природних катаклізмів, займається постачанням води та продовольства до Африки та надає гранти на навчання в університеті для дівчат із неблагополучних родин.
Фото: Instagram @beyonce