Бренд Frolov дебютував із персональним шоу на Тижні моди у Лондоні
Колекція SS’24
У Лондоні стартував Тиждень моди, на якому будуть представлені колекції сезону весна-літо 2024 року. Своє бачення майбутнього сезону вже встиг представити український бренд Frolov – це був його перший персональний показ у британській столиці. Модне шоу відбулося у кінотеатрі готелю Bulgari.
«Це місце мрії, яке ідеально відповідає тому, що ми собі уявляли», – прокоментував засновник бренду Іван Фролов.
Нова колекція, яка втілює молодість, енергію та свободу, отримала назву MOLODA. Одним із численних джерел натхнення для її створення стали кам’яні та цементні скульптури української художниці Жанни Кадирової. Це спонукало дизайнера використати троянди сірого кольору для оздоблення скульптурних силуетів.
У колекції також були представлені фірмові корсети Frolov зі спеціально розробленими кристалами Swarovski.
Аби зв’язати глядачів із шоу, креативна команда бренду створила спеціальні ручні дзеркала у формі серця, які можна було використовувати в якості аксесуарів, відображаючи тим самим тему сили та стійкості колекції модної марки.
«Я неймовірно пишаюся тим, що на Тижні моди у Лондоні відбудеться наш дебютний персональний показ. Враховуючи проблеми, з якими стикається Україна через військову агресію росії, дуже важливо знайомити світ з нашою культурою і талантами. Я вдячний Британській раді моди та Лондонському тижню моди за надання нам цієї можливості», – зазначив Іван Фролов напередодні показу в інтерв’ю для country & town House.