Краса жіночого тіла у кампейні українського бренду Sleeper
На честь Рожевого Жовтня
Жовтень — місяць боротьби з раком молочної залози. Український бренд одягу Sleeper опікується підтримкою цієї ініціативи вже протягом восьми років.
Для цьогорічного кампейну Sleeper об’єднався з українською фотографкою Сонею Сем, щоб створити серію знімків, присвячених дослідженню та прославленню жіночого тіла у всій його різноманітності та красі.
За допомогою цього проєкту бренд прагне нагадати жінкам у всьому світі про необхідність любити своє тіло та піклуватися про нього.
У рамках ініціативи Sleeper також має намір підкреслити важливість щорічного УЗД молочних залоз і надихнути кожну жінку ставити на перше місце власне самопочуття та запланувати профілактичний огляд у мамолога як вияв любові до себе.
«Жінки наділені неймовірними, різноманітними та унікально прекрасними тілами. Цим кампейном ми хочемо продемонструвати природну красу жіночих форм, надихнути жінок піклуватися про себе, та приділяти увагу своєму здоров’ю, роблячи регулярні ультразвукові обстеження грудей» — кажуть співзасновниці бренду Sleeper Ася Вареца та Катя Зубарєва.
Протягом жовтня Sleeper також передасть 10% доходу від онлайн-продажів рожевих речей благодійному фонду «Квітна», який з 2016 року підтримує українських жінок, хворих на рак молочної залози, та сприяє поширенню інформації про цю хворобу. Партнерство між Sleeper та благодійним фондом почалося в 2019 році. За цей час Sleeper передав фонду понад 50 000 доларів.
Також дотримуючись щорічної корпоративної традиції, Sleeper організовує обстеження молочних залоз для членів своєї команди, яка переважно складається з жінок.
За експертною думкою, кожна жінка віком від 18 років має проходити ультразвукове обстеження молочних залоз раз на рік, а повний мамографічний огляд рекомендується з 45 років.
Рання діагностика може допомогти у запобіганні або зниженні ризику раку молочної залози, а вчасне виявлення цього захворювання дає більше шансів на повне одужання.
Фото: пресслужба Sleeper