Зберегти океан: Емма Вотсон і Бенедикт Камбербетч стали обличчям екокапсули Prada
Важлива місія
Італійський бренд Prada вибрав головними героями нової рекламної кампанії акторів – Бенедикта Камбербетча та Емму Вотсон. Знаменитості представили екологічну колекцію Re-Nylon.
Лінійка одягу покликана нагадати про глобальну ідею бренду – співпрацю компанії Prada з ЮНЕСКО в галузі збереження океану. Тому й герої обрані не випадково – актори є відомими екоактивістами.
Капсула Re-Nylon існує ще з 2019 року. До колекції увійшли аксесуари та одяг для чоловіків і жінок, виконані з інноваційного матеріалу Econyl. Це тканина є регенерованим нейлоном, вона створена шляхом перероблення й очищення пластику, зібраного в океані та на звалищах, а також відходів текстильного волокна з усього світу.
В об’єктиві фотографа Віллі Вандерперре 33-річна Емма Вотсон позує у плащі чорного кольору і сумкою в тон, а її колега, 47-річний Камбербетч – демонструє аналогічний плащ із джемпером і сорочкою під ним.
Фото: Instagram @prada