Marc Jacobs створив особливу колекцію на честь 40-річчя бренду
Втілення ностальгії
Цього року бренду Marc Jacobs святкує 40 років існування у модній індустрії. З цієї нагоди дизайнер презентував осінню колекцію 2024 року напередодні офіційного старту New York Fashion Week.
Натхненням для нової лінійки Марка Джейкобса стали картонні ляльки з його дитинства, яких можна було одягти, та фабрика Енді Воргола. Цим самим дизайнер показав ностальгію за минулим і підкреслив, що його кар’єра і любов до моди починалася з гри в ляльки.
Саме в лялькових образах і з’явилися моделі на імпровізованому подіумі в арсеналі на Парк-авеню в Нью-Йорку. Глядачі побачили сукні у великих лелітках, яскравий оверсайз-трикотаж, спідничні костюми з карикатурними пропорціями, збільшені сумки та клоунські туфлі Мері Джейн. Акцентами показу стали об’ємні перуки з начосом і макіяж «Твіггі» із чудернацькими чорними віями, що злиплися. Задумом дизайнера було бажання створити «щось наївне та елегантне».
Перенести аудиторію у ляльковий світ допоміг і особливий дизайн подіуму: він був виконаний у формі величезного розкладного столу і стільців, під якими проходили моделі та гості шоу. Це інсталяція американського художника Роберта Тер’єна.
Фото: @voguemagazine