Нове бачення класики у весняній колекції Fashionista
Для повсякденного образу
Український масмаркет Fashionista презентував свій маніфест вічній класиці — нову колекцію Pre-Spring’24. Дизайнери створили речі, які вписуються в повсякденне життя та відтворюють настрій на кожен день. Лінійка транслює ідею бренду про безлімітний гардероб з можливістю легко поєднувати елементи між собою та інтегрувати їх в базову капсулу.
Дроп представлений вкороченими та класичними пальтами, джинсами, плісированими спідницями, джемперами з коміром-поло та контрастним кантом, кардиганами тощо.
Знахідкою весняної колекції бренду можна назвати трикотажні костюми для універсального аутфіту.
«Колекція Pre-Spring’24 складається з базових речей, що набувають нової інтерпретації в різних образах та підкреслюють особливості кожної», — прокоментувала засновниця бренду Fashionista Тетяна Барна.
Колірна гама лінійки складається з класичних відтінків: чорний, світлий беж, сірий, молочний та темно-синій.