Ексклюзив: шоу Etro FW’24 у Мілані, натхненне «Одіссеєю»
Ода візерункам
На міланському Тижні моди люксовий бренд Etro виступив із презентацією своєї осінньо-зимової колекції. Цього разу креативний директор Марко де Вінченцо запропонував вирушити у віртуальну подорож світом гомерівської «Одіссеї». Дизайнер представив максималізм і розкіш, втіливши їх у багатошаровості й візерунчастості важких тканин та комбінаціях кольорів і текстур.
У новій лінійці бренд інтерпретував ідею тендітності та сили, що об’єднує чоловічий і жіночий світи. На світлинах, які бренд надав ексклюзивно для INSIDER.UA, можна роздивитися, як філігранно де Вінченцо поєднав грубі фактури чорних і коричневих пальт та вкорочених жакетів із золотими візерунками «пейслі» поверх них, мальовничі принти із яскравими рожевими сорочками та мерехтливими спідницями, смугасті оксфордські сорочки з піджаками без рукавів, а жакардові панчохи буквально стають другою шкірою.
Простір показу перетворили на античний театр емоцій, що передавало відчуття загадковості – подіум прикрашали велетенські різнокольорові маски, поруч з якими дефілювали моделі.
Щодо зіркового фронтроу, знаменитими гостями, які відвідали показ Etro, стали американська plus-size модель Ешлі Ґрем та зірка італійської сцени, представник країни на конкурсі «Євробачення – 2020» Антоніо Діодато.
Фото: пресслужба бренду