Моніка Левінскі стала обличчям модного бренду Reformation
З політичним підтекстом
Скандальновідома колишня співробітниця Білого дому Моніка Левінскі, котра прославилася через секс-скандал за участю експрезидента США Білла Клінтона, знялася у рекламній кампанії американського бренду жіночого одягу Reformation.
50-річна політична активістка і письменниця продемонструвала колекцію офісного одягу для жінок під час виборів: кампейн агітує представниць прекрасної статі йти на голосування в стильних образах.
«Дівчина Ref – це жінка, наділена повноваженнями, а жінка, наділена повноваженнями, використовує свій голос, і це найбільш визначальний та потужний аспект демократії: You’ve Got The Power!», – стверджує слоган Левінські для рекламної кампанії.
На світлинах модель-початківиця Моніка позує в кількох образах: чорній сукні з пишною спідницею тлі дивовижної міської панорами, червоному комплекті топа і спідниці із панчохами у тон, сукні міді в горошок, кремовому штанному костюмі, а також демонструє ансамбль з класичної білої блузки й спідниці-олівця.
Щобільше, бренд не просто вибрав Левінські своїм обличчям, але також назвав сумочку на її честь – «Моніка», – вартістю 448 доларів.
Фото: @reformation