Офіційно: Меган Маркл повернулася в Instagram
З новим лайфстал-брендом
Герцогиня Сассекська Меган Маркл повернулася в Instagram. Щоправда, не зі своїм особистим блогом, а новим лайфстайл-брендом American Riviera Orchard. Як стало відомо виданню PageSix, новий акаунт стане продовженням її старого блогу The Tig, який вона вела до шлюбу з принцом Гаррі.
Назва American Riviera Orchard, здається, натякає на Санта-Барбару, місто в Каліфорнії, де живе родина Сассексів. Згідно з Travel & Leisure, Санта-Барбара відома як Американська Рів’єра вже понад 100 років через свій помірний клімат, пишні пейзажі, а також розвинену культуру їжі та вина. Водночас логотип American Riviera Orchard містить назву Монтесіто, району, де мешкає родина Меган та Гаррі.
Новий бренд герцогині продаватиме товари для дому, зокрема, харчі: желе та джеми, а також столові прибори, текстиль та напої. Серед асортименту є й кулінарні книжки.
«Вона працювала над цим понад рік, це те, що близько її серцю, все, чим вона захоплена», — розповів журналістам інсайдер.
У першому опублікованому проморолику Меган збирає квіти й готує на кухні під музику I Wish You Love Ненсі Вілсон. Відомо, що надалі герцогиня планує запустити своє лайфстайл-шоу разом із Netflix.
Тим часом, справи у членів королівської родини зараз йдуть не найкращим чином: усі обговорюють, куди зникла Кейт Міддлтон, яку не бачили з Різдва. Офіційна причина — операція на черевній порожнині, але багато хто в це вже не вірить.
Фото: Instagram @american_riviera_orchard