Now Reading
7 нових колекцій від українських брендів, вартих вашої уваги

7 нових колекцій від українських брендів, вартих вашої уваги

7 нових колекцій від українських брендів, вартих вашої уваги

З весняним вайбом

З першими весняними днями прокидається бажання більше гуляти містом, насолоджуватися кавою на терасі улюбленої кав’ярні та збиратися з друзями на веселі посиденьки. Аби ці моменти були сповнені стилю та краси, українські бренди пропонують чимало цікавих новинок. Трендові сукні, костюми, жакети, спідниці, курточки та штани — усе це шукайте у нашій добірці!

 

FRÉO

Новий весняний сезон український бренд FRÉO відкриває заглибленням у свою історію. У такий спосіб бренд хоче показати, що робить більше, ніж просто одяг.

«З часом відбувається трансформація життєвих пріоритетів та координат, поглядів і смаків, бажань і мрій, але є дещо незмінне — відчуття власної особливості, унікальності, самобутності. Стану, в якому ти обираєш себе, дякуєш собі за себе та своє світло», — розмірковує про посил бренду засновниця Діана Лещенко.

Весняна колекція FRÉO вийшла насичена шляхетними відтінками, незвичайними текстурами та влучним балансом між функціональністю та витонченістю. У речах поєднуються обʼємні форми й чіткі лінії, що вимальовуються у головний меседж — бути особливою, а тобто — бути собою. Вагому частину колекції займає весняний верхній одяг. Тренчі у позачасовому оверсайз-силуеті та прямого крою, зі штучної шкіри у двох відтінках, пальта оверсайз-силуетів, бомбер із цупкого водовідштовхувального льону та піджак маскулінного крою. Під верхній одяг бренд пропонує светри з бавовняної пряжі, мінімалістичні сукні, класичні сорочки та комплекти з футболок зі спідницями та штанами.

 

MARCHI 

До нової колекції увійшли базові бомбери «авіатори», що мають утеплену стьобану підкладку та розраховані на мінливі погодні умови. Бомбери Pilot виконані з тканини та фурнітури, яку бренд MARCHI використовує у виробництві своїх бестселерів — надвитривалих пуферів із натуральним наповненням. Крім стильного вигляду, бомбери також вирізняються утилітарністю й практичністю, адже захистять вас від вітру та дощу.

Цього сезону дизайнери бренду розширили колекцію і представили подовжену модель Pilot. У новій капсулі також з’явилися лімітовані моделі джинсової спідниці та бермудів. Джинс виконаний із льону, що дозволяє носити речі навіть у спекотні дні. Крім того, можна придбати жилет-пуфер, який стане у нагоді в демісезон.

 

MORANDI

Бренд MORANDI представив нову колекцію Renewal, натхненну філософією зв’язку краси природи та людини, що проявляється в лаконічних фасонах, стриманих лініях крою, натуральності тканин та матеріалів.  До неї увійшли: класичний тренч, брючні костюми з жилетом та брюками палаццо, сукні довжини міді, жакети, комбінезон та сукні в стилі сафарі.

Усі речі виконані з натурального преміального льону — екологічного матеріалу, що відрізняється своєю довговічністю та комфортом. Елегантності та жіночності виробам надають ґудзики із натуральної мушлі, торочки та квіти ручної роботи. Вільні фасони колекції дозволяють створювати безліч оригінальних поєднаннь та відчувати себе зручно й комфортно в кожному русі. Кольори — коричневий, оливковий, охра, пісочний, бежевий, білий та темно-синій. Усі відтінки легко поєднувати та комбінувати в своїх образах, передаючи безмежне та неосяжне поєдання природи з людиною.

 

Шипелик

«Усі ми є творцями власних світів. У нашому є місце для казки, любові та доброти. І цим весняним епізодом ми хочемо нагадати, що й у твоєму світі теж є місце для див», — говорить засновниця бренду Ольга Шипелик про нову весняну колекцію.

Вона наповнена думками про весну і нове життя. До капсули традиційно увійшло багато верхнього одягу: плащі, куртки, накидки. Наприклад, вовняна куртка з капюшоном, що декорована знімними квітами на кнопках, стьобана вручну куртка з орнаментом «паростки», плащ-кейп з водовідштовхувальної бавовни на підкладці — моделі, що покликані єднати нас з різними природними стихіями.

Поєднувати верхній одяг Шипелик пропонують з трендовими прозорими речами: плетеною сукнею, сукнею-комбінацією, комбідресом або ж лакованою спідницею чи сарафаном, які вирізалися вручну. Додали до колекції й гучне повернення сезону — капрі з тонкого трикотажу.

 

TWICE

Українська весна, дівочі ворожіння, вінки у волоссі, вітер у полі, що колихає ароматні трави, мрії та сподівання, що дарує весняна пора — саме цим надихалася креативна команда бренду TWICE при створенні нового дропу.

Ромашка — одна з улюблених польових квітів нашого народу, без якої в давнину навесні не обходився жоден букет чи вінок. Про ромашку складено багато красивих легенд та пісень, адже це – квітка кохання, символ любові, вірності та сонця. Багато століть дівчата, щоб дізнатися про почуття свого судженого, ворожили на пелюстках ромашки із примовлянням «любить, не любить; поцілує, плюне; до серця притисне, до біса пошле». Наївне зображення ромашки на речах із колекції — це нагадування про те, що кожна людина плекає віру у взаємну любов.

Читать также
7 нових колекцій від українських брендів, вартих вашої уваги

Біла мініспідниця з кроєм пелюстками, ніжні напівпрозорі лонгсліви та максіспідниці в тон, легкі жилети з принтом ромашки, стильні джинси із декором бахромою та топи й бейсболки із написом «Любить, не любить». Цей дроп — справжня ода весняній ніжності та романтиці. Навіть, якщо ви жителька великого міста, цей настрій не залишить байдужою. Потрібно лише букет польових ромашок, стильний образ від TWICE та відчуття закоханості.

 

Vivons

Ніжні та витончені троянди «розквітли» в новій весняній колекції українського бренду Vivons. Об’ємні квіткові акценти, схожі на справжні флористичні бутони, прикрасили найрізноманітніші елементи гардероба — від повітряних блуз та сміливих мініспідниць до класичних жакетів, які завдяки квітковій ноті сповнились романтичним настроєм та загадковістю.

«Усе починається з крихітної насінинки, яка через певний час перетворюється на неймовірно красиву квітку. Так і любов починається лише з погляду. А потім, якщо ми дбайливо ставимося до своїх почуттів, вони перетворюються на буревії, які своєю силою можуть руйнувати всі негаразди на своєму шляху! Тому в нашій колекції присутній переважно червоний колір, що знайшов своє втілення в жакетах, спідницях та квітах», — коментує засновниця бренду Альона Онофрійчук.

Окрім цього, деякі вироби оздоблені витонченим аутентичним орнаментом, що вже став візитівкою бренду Vivons. У нинішній колекції – це плахта та футболка, представлені в чорному та молочному кольорах.

 

Gepur

Бренд Gepur разом із талановитою мисткинею Танею Бонею створили неймовірно гарну колекцію MALVA, що так зігріває приємними спогадами.

«Це дуже цінна колекція для мене та всієї команди, оскільки вона є символом любові до рідного краю і його дивовижної краси, що занурює в ностальгію. Мальва для нас, як оберіг, який завжди з нами, де б ми не перебували. Ми, як і мальви, віддані своїм корінням. Тягнемося до світла, процвітаємо завдяки нашій внутрішній стійкості та вірі в майбутнє. Бо сила квітки, як і сила людини – завжди рясніє на світлі», — зазначає засновниця бренду Катя Садовська.

Серед основних позицій одягу в колекції виділяються шовкові сукні з акварельним принтом мальви, молочні боді та пудрові блузи з органзи. Вони втілюють не лише естетичну красу квітки, а й невимушену легкість жінки. Мальва, яка розквітає на одязі, передає метафоричні сенси внутрішнього розквіту. Тендітно нагадує про важливість краси та кожної маленької радості в житті, незважаючи ні на що. Її сенси наповнюють душу спогадами про дитинство, про безтурботність, про свій спокійний весняний ранок.

Фото: пресслужби брендів

5 3 votes
Article Rating
Какова ваша реакция?
Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017 Влюбился
3
Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017 Лайк
1
Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017 Нелайк
0
Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017 Под вопросом
0
Subscribe
Notify of
guest
0 Комментариев
Inline Feedbacks
View all comments

© 2024 INSIDER Усі права захищені.
Будь-яке копіювання та відтворення тексту, зокрема часткове та у будь-яких формах, без письмового дозволу правовласника заборонено.


НАШІ ПАРТНЕРИ
Depositphotos