Серена Вільямс запустила власний бʼюті-бренд
Вийшла перша лінійка
Американська тенісистка, кількаразова олімпійська чемпіонка, Серена Вільямс поповнила лави знаменитостей, котрі дебютували у сфері б’юті – спортсменка презентувала власну косметичну марку.
Б’юті-бренд має назву Wyn Beauty, Серена працювала над ним близько 6 років, об’єднавшись із компанією Ulta Beauty та інвесторами з Good Glamm, передає WWD.
42-річна спортсменка представила свою першу веганську косметичну лінійку, яка складається із 10 продуктів, серед яких – серуми, помади, туш, рум’яна, тінти тощо. Окрім цього, косметична колекція є cruelty free.
Дизайн упаковок виконано в оригінальному стилі – у кольорі тенісного м’ячика.
Ціна на продукти варіюється від 18 доларів за зволожувальну сироватку для губ до 29 доларів за гель-крем з SPF 30 у 36 відтінках.
Фото: @serenawilliams / @wyn