Доньки-матері: Кейт і Ліла Мосс з’явилися разом у кампейні Fendi
Сімейний дует
Супермодель 90-х, 50-річна Кейт Мосс разом із донькою Лілою стала героїнею нового кампейну бренду Fendi. Рекламна кампанія присвячена інтерпретації культової сумки Peekaboo.
В об’єктиві фотографа Крейга Макдіна моделі позували в обіймах одна одної разом із сумками від італійського дому моди. Бренд запросив знятися у кампейні саме Кейт і Лілу Мосс, аби передати, що Peekaboo — це сумка на всі часи, і однаково пасує різним поколінням жінок.
Стилізацію кампанії провадила Мелані Ворд. Кейт і Ліла постали у схожих образах, котрі підкреслили й візуальну схожість матері з донькою.
Фото: @fendi
0
0
vote
Article Rating
Автор: Valeriia
April 9, 2024
Какова ваша реакция?
Влюбился
0
Лайк
0
Нелайк
0
Под вопросом
0