ENKOllege: нова освітня онлайн-платформа для працівників шоу-бізнесу
Своїм досвідом ділитимуться відомі продюсери, музиканти та маркетологи
Музичний лейбл enko запустив освітню платформу для тих, хто воліє пов’язати своє життя з музикою. Вона отримала назву ENKOllege. Її мета – об’єднати музичну спільноту, надати цінні знання та допомогти знайти однодумців. Проєкт створений для артистів, продюсерів, менеджерів, маркетологів, SMM-ників, PR-менеджерів, лейблів, творців та людей, які бажають тільки розпочати свій шлях у музичному бізнесі.
Щороку виходитимуть 12 курсів. Перший «Як артисту просувати свій реліз» від Івана Клименка, співзасновника лейблу enko та музичного продюсера, уже доступний на сайті. Він складається із 7 уроків, у межах яких учасники дізнаються, як візуально оформити реліз, як просувати свою пісню на стримінгових платформах та у соціальних мережах, які є піар-інструменти та багато іншого.
Особливість освітньої платформи полягає в тому, що це ексклюзивні відеоуроки від найкращих фахівців індустрії, а також можливість доступу до закритого клубу. У ньому можна знайти інсайдерську інформацію, заколабитися з іншими учасниками, отримати корисні чек-листи та шаблони документів, музичні вакансії, а головне мати постійну можливість нетворкінгу. Крім цього, учасники ENKOllege зможуть щомісяця відвідувати онлайн-зустрічі з менторами, одержати від них особистий фідбек і ставити запитання.
«Цей проєкт не тільки про уроки чи курси. Одна з наших цілей – поділитися роками набутого досвіду у музичній сфері та дати молодим виконавцям та іншим спеціалістам зі сфери інструменти для того, аби бути почутими. Але головною метою залишається створення ось цього відчуття «ком’юніті» та «своїх» людей. За рік ми плануємо зібрати 3 000 українських творців в одному місці. Саме це, я вважаю, відкриває нескінченні можливості для колаборацій, нових знань та майбутніх хітів», – коментує Катерина Дмитренко, СЕО лейблу enko.
Приєднатися до проєкту та дізнатися більше можна за цим посиланням.