Мартін Скорсезе зняв Тімоті Шаламе у рекламі парфуму Chanel
Дивімося мініфільм!
Chanel презентував рекламний кампейн свого культового парфуму для чоловіків Bleu de Chanel. Для цього бренд об’єднав чи не найяскравіших зірок кінематографа — легендарного режисера Мартіна Скорсезе та головного героя стрічки «Дюна», актора Тімоті Шаламе, який також є амбасадором Chanel з 2023 року.
Знаменитості вперше працювали на одному знімальному майданчику. У результаті такої колаборації народився стильний відеоролик у дусі великого майстра Скорсезе.
Головний герой реклами — актор, що поспішає на зйомки вечірнього шоу, пробираючись крізь чорно-білий Нью-Йорк. Але отримавши загадкове послання, хлопець забуває про свої справи й починає стежити за загадковим синім світлом.
«Конфлікт актора: залишатися селебріті або зберегти вірність собі. Діалог між художньою чутливістю Тімоті Шаламе та віртуозністю Мартіна Скорсезе», — йдеться в описі ролика на сторінці Chanel.
Цікаво, що Скорсезе назвав роботу над півторахвилинним роликом «напруженою».
«Коли берешся за історію довжиною у хвилину, уже неважливо, як довго ти знімаєш кіно і як багато історій ти розповів. Це таке завдання, що, можливо, нічого складнішого й немає», — поділився режисер.
Фото: @chanelofficial