Соцмережі Китаю видаляють контент, що показує розкішне життя
Очищення Інтернет-середовища
Китайські соцмережі почали видаляти дописи з показом багатства та надмірного успіху. Такий контент уже зник на популярних платформах Weibo та Douyin, повідомляє The Guardian.
Зокрема, сервіс мікроблогів Weibo назвав контент із «демонстрацією багатства і поклоніння грошам» небажаним та попередив, що видалятиме публікації з дорогими автомобілями й нерухомістю.
Така кампанія має створити «цивілізоване, здорове і гармонійне соціально-екологічне середовище», переконані у Weibo. І закликали користувачів оприлюднювати «високоякісний, правдивий і позитивний ціннісно орієнтований контент». Платформа повідомила, що видалила вже понад 1100 постів.
Своєю чергою, компанія Douyin заявила, що за останній тиждень прибрала 4701 повідомлення й 11 акаунтів, а з платформи Xiaohongshu зникло 4273 «небажані» дописи й 383 акаунти.
The Guardian пов’язує таку практику очищенням культурного простору Інтернету із зусиллями влади Піднебесної зменшити чималий розрив між багатими та бідними у країні.