Пошук людяності в розкоші: якою є перша колекція Меттью Вільямса для Givenchy
Лукбук в Instagram stories замість показу
Дебютний показ Меттью Вільямса для Givenchy був не менше очікуваним, ніж колаборація Рафа Сімонса з Prada. Від наступника Клер Уейт-Келлер чекали чимало логоманіі і нескінченних відсилань до стрітвіру. Але весняно-літня колекція нового креативного директора вийшла відносно спокійною, замість комфортного епатажу дизайнер зробив ставку на сучасний паризький шик. До нової серії увійшли сукні з величезними вирізами на спині і рукавах, костюми з гіпертрофованими плечима, шовкові топи-хустки, спідниці та брюки зі шкіри, плетені боді, анораки, прозорі майки, м’яті джинси і жакети, геометричні сумки, а також головні убори і туфлі з рогами (реверанс у бік показу Олександра Маккуїна в 1997 році).
«Ви бачите пазли колекції, збираючи її з символів і знаків, не забуваючи при цьому, хто її буде носити і втілювати в життя. Жінки і чоловіки повинні бути сильними і невимушеними, рівними і радісними, відображати те, ким вони є насправді, — тільки в більшій мірі. Йдеться про пошук людяності в розкоші», — так пояснив нову колекцію сам Меттью Вільямс.
Презентувати плоди своєї роботи дизайнер вирішив досить незвичайним (в нинішніх реаліях) способом: замість традиційного показу або міні-фільму дебютну колекцію він представив у вигляді лукбука через Instagram stories. Як би це не звучало, але такий підхід мав досить свіжий вигляд.