Б’юті-новинка: миттєвий ліфтинг-ефект крему для очей Dermalogica Phyto Nature
Для свіжого і «відкритого» погляду
Ми продовжуємо стежити за новими продуктами на б’юті-ринку України і світу та розповідати про них нашим читачам. Новинка, яка варта вашої уваги – трансформувальний ліфтинг-крем для догляду за шкірою навколо очей від Dermalogica – одного з найвпізнаваніших у світі професійних косметичних брендів, що налічує вже майже 40 років й продовжує розвиватися.
Новий продукт із потужними пептидами та фітоактивними речовинами – швидка допомога від «втомленого» погляду, який має багато хто після безсонних ночей через повітряні тривоги. Dermalogica Phyto Nature Lift Eye Cream дає миттєвий ліфтинг-ефект, помітно підтягує верхню повіку, зміцнює і зменшує її видиму складку, а також сприяє розгладженню зморщок та тонких ліній, інтенсивно зволожує та помітно відновлює щільність шкіри.
У складі крему чимало важливих рослинних інгредієнтів, елементів та вітамінів, які й забезпечують потужну й одразу помітну роботу засобу.
Адаптогенний астрагал та квітка Електричної Маргаритки з CoQ10 – миттєво підтягують, розгладжують і значно зменшують видимість тонких ліній і зморщок, розслаблюючи скорочені м’язи обличчя й зберігаючи колаген.
Екстракт Маніоки утворює молекулярну сітку для негайного ліфтингу, екстракт насіння Кіноа допомагає помітно зменшити зморшки повік, стимулюючи фібробласти, олія матча боронить від вільних радикалів, зволожує та заспокоює.
Ацетил тетрапептид-9 покращує еластичність шкіри та забезпечує зміцнювальний ефект, карнозин захищає від антиоксидантного стресу, сквалан зміцнює шкірний бар’єр і збагачує шкіру схожими з нею ліпідами. Своєю чергою, вітамін Е та провітамін В5 живлять і зволожують.
Важливо додати: користуючись косметикою від Dermalogica, можна бути впевненим, що ви довіряєте свою шкіру ще й соціально відповідальному бренду, адже 100% тюбиків, пляшечок та коробок розроблені з можливістю повторного використання, а більшість пластику для упаковки буде з уже перероблених чи органічних матеріалів. Уважно та ретельно компанія ставиться й до постачальників, співпрацюючи лише з тими, хто контролює та керує своїм викидом вуглецю в атмосферу.