UFW SS’25: відродження традицій та нові символи у новому проєкті LITKOVSKA
Для поновлення зв’язку між поколіннями
На завершення Ukrainian Fashion Week бренд LITKOVSKA представив свій унікальний проєкт: дизайнерка об’єднала минуле й сучасність у символічних «Жнивах».
Проєкт став втіленням розвитку та здобутків бренду за майже двадцятирічну історію, за аналогією зі збиранням урожаю, переосмисливши традиції листування.
Одним із джерел натхнення для київської презентації, котра відбулася у просторі LITKOVSKA BASECAMP на Лютеранській, майбутньому флагманському магазині бренду, стала Підпільна Пошта України – прихована мережа, створена після Другої світової війни. Альтернативні поштові марки видавали різноманітні спільноти українців у середині XX століття, а до створення їхнього дизайну долучалися відомі художники. Тож гості презентації отримали досвід «підпільної пошти».
За словами Лілії Літковської, таке листування почалося в березні цьогоріч у Парижі – там гості презентації її колекції писали на білих стрічках побажання українцям перемоги, миру та злагоди. Ці повідомлення бренд привіз до Києва, створивши артінсталяцію, щоби поділитися теплими словами не тільки з гостями заходу, а й з усіма небайдужими.
«Київ – завжди був і завжди буде нашим домом, і ми хотіли створити це відчуття повернення додому та збирання врожаю побажань, від світу – українцям, та від українців – світові. Для нас – це особлива мить, повернутись в рідний Київ уперше з фізичним івентом за багато років, зібратися в просторі, в якому невдовзі відкриється наш перший флагманський магазин, і нам хотілось сфокусуватись не на одязі, а на діалозі між людьми та важливості зв’язку з домівкою та коріннями», – поділилася Літковська.
Протягом усього дня презентації гості, клієнти й друзі бренду писали листи та листівки з подякою, які згодом будуть відправлені до Парижа.
Спеціально для цього команда LITKOVSKA розробила авторські марки, які гості клеїли на конверти. Ця акція покликана відродити традицію листування та підкреслити зв’язок між містами та поколіннями, що є основою концепції «Жнив».
Особливу увагу приділили і каліграфії: логотип ZHNYVA, що став центральним символом сезону, був створений людиною, яка багато років досліджує українську каліграфію. Цей надпис став візуальним уособленням ідеї збору врожаю – і фізичного, і духовного.
Для гостей підготували також експозицію із 80 фото. На знімках – головні моменти за 20 років існування бренду LITKOVSKA.
Атмосферу вечора гармонійно доповнили звуки бандури, традиційного українського струнного інструменту, у виконанні співачки Марини Круть. А серед відомих гостей було помічено співачок KOLA та Jerry Heil.