Now Reading
Пошук ідентичності: бренд Flow презентував першу колекцію

Пошук ідентичності: бренд Flow презентував першу колекцію

Пошук ідентичності: бренд Flow презентував першу колекцію

Трендові образи, в яких буде комфортно

 

Заснований 2015 року як шоурум українських брендів, сьогодні Flow еволюціонував у марку базового одягу з дизайнерським підходом.

Створюючи речі, у бренді послуговуються принципами дизайн-мислення: від глибокого дослідження і вивчення потреб клієнтів, до прототипування та фокусу на інноваціях й естетиці. Шлях трансформації Flow почали з власного експериментального цеху в рідному Дніпрі два роки тому.

Пошук ідентичності: бренд Flow презентував першу колекцію

«Наразі Flow виріс від маленького шоуруму на другому поверсі до повноцінного бренду одягу. За ці дев’ять років виросли ми і наші клієнти. У нас з’явилось чітке розуміння, куди ми хочемо рухатися далі та який стиль нам підходить», — каже засновниця бренду Віола.

Пошук ідентичності: бренд Flow презентував першу колекцію

У новому концепті Flow презентує осінню колекцію, що втілює його нові цінності. У ній переосмислюються універсальні моделі: жакети двох фасонів, прямі штани, максіспідниці, об’ємні жилети з костюмної тканини, а також сорочки на будь-який смак. Особливу увагу в бренді приділили й стилю кежуал, пропонуючи більш розслаблені речі — худі, майки, куртки, футболки, джогери, які гармонійно поєднуються зі спортивними та з буденними образами.

Пошук ідентичності: бренд Flow презентував першу колекцію

Пошук ідентичності: бренд Flow презентував першу колекцію

Колекція також демонструє готовність Flow експериментувати з модними тенденціями: бежева куртка з контрастним коміром стала одним із центральних елементів.

Пошук ідентичності: бренд Flow презентував першу колекцію

Для прохолодних днів бренд пропонує светри, кардигани та кофти з якісного трикотажу, доповнюючи їх укороченими тренчами, сорочками з деніму у глибоких відтінках чорного та синього. Колекцію завершують місткі сумки через плече з міцної тканини.

Читать также
Пошук ідентичності: бренд Flow презентував першу колекцію

Пошук ідентичності: бренд Flow презентував першу колекцію

Кольорова гама осені — чорний, графітовий, білий, молочний, синій, хакі та бежевий. Стримана палітра робить кожну річ функціональною та легкою в стилізації. Усі речі легко комбінуються, що дозволяє розкрити своє «я» через одяг.

Пошук ідентичності: бренд Flow презентував першу колекцію

Пошук ідентичності: бренд Flow презентував першу колекцію

Нова колекція вже доступна на сайті flow.ua та в крамницях бренду.

Фото: пресслужба FLOW

5 1 vote
Article Rating
Какова ваша реакция?
Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017 Влюбился
1
Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017 Лайк
0
Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017 Нелайк
0
Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017 Под вопросом
0
Subscribe
Notify of
guest
0 Комментариев
Inline Feedbacks
View all comments

© 2024 INSIDER Усі права захищені.
Будь-яке копіювання та відтворення тексту, зокрема часткове та у будь-яких формах, без письмового дозволу правовласника заборонено.


НАШІ ПАРТНЕРИ
Depositphotos