Єлизавета Юрушева презентувала першу колекцію свого нового бренду ELY SHIVA
Філософія жіночності та увага до деталей
Напередодні у Мілані українська підприємиця Єлизавета Юрушева представила своє нове дітище — бренд під назвою ELY SHIVA, а також першу колекцію.
У дебютній лінійці бренд поєднав класичний дизайн із сучасними елементами, аби максимально втілити ідею жіночності та вишуканості.
В основу колекції ELY SHIVA лягли чисті лінії, плавні форми та унікальні текстури. Головними акцентами лінійки стали шифон з делікатно задрапірованими елементами, мереживо макраме, що додає складних текстур, легкий бавовняний джерсі, шовковий каді та бавовняний поплін.
«Кожен виріб ELY SHIVA створений для того, щоб жінка відчувала себе впевненою, витонченою та сучасною», — поділилася засновниця бренду Єлизавета Юрушева.
Естетику мінімалізму втілила колірна гама з головними тонами: білий, рожевий дим, блакитний морський спрей та класичний чорний.
Бренд підтримує важливі соціальні ініціативи: 10% від усіх онлайн-продажів спрямує на збір коштів для придбання медичного обладнання для Волинського обласного територіального медичного обʼєднання захисту материнства і дитинства.