New drop: стильні осінні речі в колекціях українських брендів
Вибір тижня
Прохолодна погода – це чудова можливість одягнути нові стильні речі й вигуляти їх найкрасивішими локаціями улюбленого міста. Звісно, з маршрутами прогулянок ви й самі справитеся, а ось із аутфітами — допоможемо ми. Найцікавіші колекції від українських брендів традиційно зібрали у нашому щотижневому дайджесті.
LILCORNER
Бренд представив осінню колекцію Old England Core, що натхненна рутиною старовинної Великої Британії. Колекція відтворює естетику сільських маєтків, де аристократія поєднувала елегантність з повсякденністю.
У лінійці представлені класичні костюми-трійки, лонгсліви, топи, спідниці, бомбери та спортивні костюми, що ідеально поєднують традиції з сучасними трендами. Переважають відтінки брунатного, чорного та молочного кольорів, які створюють гармонійні, стильні образи. Класичний крій надає речам елегантного вигляду, а багатофункціональні моделі колекції підходять і для офіційних заходів, і на щодень.
СЇХ
СЇХ представляє осінній кампейн, появою якого слід завдячити естетиці фехтування та епосі Відродження. За основу силуетів СЇХ узяв форму для фехтування з її чіткими лініями та переосмислив у власній стилістиці. Так з’явилися блуза-анорак, жакет і верхній одяг, що нагадує куртку для вправ зі шпагою. Фехтувальні штани трансформувалися в штани з низькою посадкою з легкої вовни, джогери та спортивні – з кантом.
Під час створення колекції дизайнерка Соломія Олійник надихалася також мистецтвом костюму з кінострічки «Ще одна з роду Болейн». У центрі уваги — мініспідниця, яка складається з двох елементів: білої основи з оборками та чорної баски. СЇХ традиційно презентує й оксамитові речі, цього разу у вигляді бомберів, шортів і корсетів.
FLOW
FLOW презентує другу частину осінньої колекції Entering Autumn. Основний акцент у дропі команда зробила на якості матеріалів, віддаючи перевагу преміальним тканинам. В осерді колекції – актуальні та позачасові фасони верхнього одягу. Вовняне пальто оверсайз, виготовлене з преміальних матеріалів — суміші вовни та шерсті альпаки — довершить будь-який образ, роблячи його стильним та теплим водночас. Це пальто легко інтегрується у повсякденні й ділові аутфіти, надаючи їм сучасності та мінімалізму.
Для більш кежуальних луків бренд підготував комплект зі щільного деніму: темно-синю куртку з накладними кишенями й широкі джинси, що ідеально підходять для багатошаровості. Також у бренді рекомендують звернути особливу увагу на кардигани і светри з м’якої вовни ягняти та не проґавити речі з плащової тканини. Основна палітра колекції складається з класичних для осені кольорів: чорного, бежевого, сірого, молочного та синього з вкрапленнями червоного.
PODYH
Натхненням для колекції MEREZHYVO послугувала деревʼяна архітектура Чернігівщини, яка через свої вишукані орнаменти схожа на делікатне мереживо. Ці одноповерхові будинки, зведені з дерев’яного зрубу, вкриті дранкою й декоровані різьбленням, є втіленням народної творчості.
Силуети колекції розкривають тему стриманості, загалом характерну для бренду: адже поєднують в собі мінімалізм та архітектурну геометрію. У жіночних сукнях і спідницях утілена легкість і витонченість, а маскулінні акценти у вигляді жакетів із широкими плечима, прямих штанів і бомбера оверсайз додають образам структурної строгості. Ці мінімалістичні форми доповнені декоративними елементами та техніками, які прямо перегукуються з чернігівським мереживом. Так, вигадливі деревʼяні орнаменти ніжно вплетені в колекцію з власною інтерпретацією дизайнера. Грайлива колірна гама — від пастельних молочного, блакитного, мʼятного, оливкового до багряно-червоного, темно-синього та чорного — передає ту індивідуальність, яку хотів мати кожен з власників будинків.
ROÁR
На підтримку Місяця обізнаності про рак грудей ROÁR запускає спеціальну колекцію. Головна мета ініціативи — нагадати людям про важливість регулярних обстежень та допомогти тим, хто вже зіткнувся з онкодіагнозом. Цьогоріч ROÁR у співпраці з фондом «Inspiration Family» та клінікою R+ розширив свій минулорічний лімітований дроп, що був миттєво розпроданий, додавши нові унікальні вироби.
На додаток до бестселера минулого року — боді з принтом оголеного тіла — бренд запропонував сукню і спідню білизну в такому самому стилі. Окрім свого сміливого дизайну, ця колекція виконує і соціальну місію — допомогти жінкам з раком молочної залози.
20% з продажів кожного виробу благодійного дропу будуть перераховані фонду підтримки дорослих онкопацієнтів Inspiration Family.
Фото: пресслужби брендів