«Щедрик» Миколи Леонтовича став саундтреком до реклами Chanel
Ще один привід для гордості!
Напередодні Дім моди Chanel презентував різдвяне відео, присвячене новій колекції косметики. Обличчям рекламної кампанії виступила італійська модель та «ангел» Victoria’s Secret Вітторія Черетті.
За сюжетом ролика, головна героїня мріє про зимову казку. Одного разу її бажання збувається – все довкола покривається снігом.
У якості саундтреку було використано легендарну мелодію «Щедрик», яку написав український композитор Микола Леонтович. Весь світ її знає під назвою Carol of the Bells – пісня стала атрибутом Різдва для сотень мільйонів людей не лише в Америці, а й у всьому світі. 2022 року композиція відзначала своє 100-річчя.
Парадокс, але багато українців, коли переглядали «Один удома» та чули цю мелодію, навіть не здогадувалися, що її автором є український композитор. Що вже казати тоді про світ?
«Увійдіть у дивовижний світ Chanel і дозвольте допомогти вам знайти ідеальний подарунок серед асортименту ексклюзивних ароматів, сліпучих засобів для макіяжу та ультрачутливого догляду за шкірою», – йдеться в описі під рекламним відео.
До речі, це не перший випадок, коли «Щедрик» використовують у зарубіжних проєктах. Раніше мелодія прозвучала в одній із серій британського науково-фантастичного серіалу «Доктор Хто».