Готуємо тіло до весни: як подолати прояви целюліту й покращити стан шкіри
Дієвий засіб від Ten Science
У вирі подій ми й не помітили, як сплинув час, і до весни лишився всього місяць! Тож слід позбавлятися від наслідків зайвих «святкових» калорій і зменшення фізичних навантажень, котрі неминуче ведуть до ефекту «апельсинової кірки» – естетичного недоліку, якого уникають усі жінки. Кожна, хто зіткнулася з ним, знає: боротися з таким – справа нелегка і нешвидка.
Як відомо, працює лише комплексний підхід: нормальний гормональний стан, здорове збалансоване харчування без солодкого, мучного, трансжирів і алкоголю, споживання потрібного об’єму води на день, достатній сон згідно з природніми біоритмами, регулярний спорт та свіже повітря. Також у пригоді можуть стати певні вітаміни й БАДи, погоджені з лікарем, та масажі – і ручні, і апаратні методики.
Не останню роль у боротьбі з целюлітом грає й відповідна професійна косметика для щоденного домашнього догляду, це пришвидшує позбавлення від зайвої рідини та поліпшує пружність й гладкість шкіри. Як-от антицелюлітний гель-крем Draining Gel-Cream від італійського бренду Ten Science, що давно став культовим завдяки своїм потужним антицелюлітним програмам.
Засіб має гелево-кремову текстуру й ультралегку консистенцію, що залишає на шкірі приємне відчуття свіжості та миттєвого й тривалого полегшення – ефект «легких ніг». Інтенсивна дія крему обумовлена потужними інгредієнтами: кофеїн чинить пролонгований дринувальний та ліполітичний ефект, екстракт винограду пом’якшує й живить шкіру, а екстракт опунції сприяє її природному оновленню. Своєю чергою, есцин допомагає виведенню зайвої рідини, а екстракт дросера круглолистого зменшує прояви целюліту та стимулює ліполіз.
У своїй продукції Ten Science використовує ексклюзивні інноваційні методики та формули, які працюють на клітинному рівні. І дають неперевершений результат уже після першого застосування, адже перед запуском бренду науковці концерну Alfaparf досліджували шкіру та вплив на неї понад 10 років – звідти і назва.
Крім цього, торгова марка дбає не лише про красу своїх клієнтів, а й про екологію: усю продукцію пакують в екологічний крафтовий папір. Також із 2018 року концерн Alfaparf Milano, до якого належить Ten Science, бере активну участь у розбудові екологічної свідомості на косметичному ринку.