Кім Джонс йде з посади креативного директора Dior Men’s
Ім’я наступника наразі невідоме
Кадрові ротації у фешн-індустрії тривають. Сьогодні стало відомо, що Кім Джонс іде з посади креативного директора чоловічої лінії Dior.
Про це офіційно оголосив французький модний дім на своїй сторінці в Instagram. Дизайнер працював у бренді з 2018 року.
Свою останню колекцію для Dior Кім Джонс презентував тиждень тому — 24 січня 2025 року. Про неї захоплено відгукнулися критики, також вона принесла дизайнерові лицарське звання: після показу Кіма Джонса удостоєно найвищої нагороди Франції — ордену Почесного легіону.
Наразі невідомо про майбутні плани Джонса, але його відхід залишає відкритими питання щодо можливих змін в управлінні та дизайні в будинку Dior.
Джонс у своїй прощальній заяві сказав, що для нього було «справжньою честю» працювати в такому легендарному модному будинку, як Dior. І подякував художникам та друзям за спільну роботу.
«Для мене було честю створювати колекції для дому Dior — символу абсолютної досконалості. Я глибоко вдячний своїй студії та ательє, які супроводжували мене весь цей час і втілювали мої ідеї в життя. Окремо хочу подякувати митцям і друзям, яких я зустрів, завдяки нашим співпрацям. І нарешті, я щиро вдячний Бернару та Дельфіні Арно за їхню постійну підтримку», — зазначив Кім Джонс.
Генеральна директорка Dior Дельфіна Арно підтримала його рішення, наголосивши, що Джонс виявив «справжню свободу тону» і створював унікальні спільні проєкти.
Кім Джонс — одна з головних фігур у світі чоловічої моди. До свого приходу в Dior, він сім років очолював чоловічий Louis Vuitton (2011-2018). І саме там Джонс уперше запровадив естетику люксового стріт-віру, яку надалі розвивав Віржіл Абло, а нині продовжує Фаррелл Вільямс.
Креативна ера Кіма Джонса в Dior увійшла в історію, завдяки резонансним колабораціям з видатними митцями, такими як KAWS, Амоако Боафо та Пітер Дойг, а також з іконами стріт-культури Тревісом Скоттом і Шоном Стуссі.
Справжнім феноменом стала його лімітована модель Air Jordan 1 OG Dior, випущена 2020 року: за шанс придбати ці культові кросівки змагалися близько 5 мільйонів фанатів по всьому світу.
Фото: Instagram @dior, @kimjonesstudio/@alasdairmclellan