Модні новинки лютого: колекції українських брендів, варті вашої уваги
Одяг, аксесуари та прикраси
Здавалося б, після насиченого святкового сезону модна індустрія мала би стати на паузу, щоб відновити сили та підготуватися до весни. Але модне затишшя тривало недовго — уже в січні-лютому ми спостерігаємо хвилю нових запусків, які захоплюють своїми ідеями, фактурами та унікальним баченням стилю.
Так, комфорт і елегантність стають головними орієнтирами. Функціональний мінімалізм зустрічається з романтичними акцентами, класичні форми знаходять нове прочитання, а базові речі набувають статусу головних героїв гардероба. Спортивні силуети, м’які трикотажні текстури, глибокі відтінки, що ніби увібрали в себе зимову тишу, і позачасові аксесуари — усе це про колекції, що відкривають 2025 рік.
diadia
Першу цьогоріч колекцію масмаркет бренд diadia присвятив спорту. Бренд пропонує почати рік із поєднання комфортних речей, які можна вдягнути і на заняття фізкультури, і взяти за основу щоденних образів.
Топи, велосипедки, комбінезони, кофти-поло, спортивні штани й легінси — в основі колекції. З верхнього одягу — тренч і вкорочений жилет.
O.TAJE
Тим часом O.TAJE потроху готується до весни і презентує колекцію Pre-Spring’25 під назвою Eternal beauty. Eternal knitwear. У ній проводить паралелі між жіночою красою та timeless речами. Кожен елемент дропу — поєднання жіночності, актуальних тенденцій та функціональності.
Основа Eternal beauty. Eternal knitwear — трикотажні сети з різними варіаціями верху та низу, щоб міксувати їх, створюючи ще більше цікавих образів. Це лаконічні светри, топи-поло, подовжені кардигани, які вдало поєднуватимуться з міні та максіспідницями або трикотажними штанами в тон.
Дроп доповнили також інші трикотажні мастхеви сезону: светри на блискавці та бестселери — мінімалістичні обтислі максі з високим коміром та довгим рукавом, що стануть чудовим варіантом для перехідного періоду, пов’язуючи комфорт із жіночністю.
Головний колір колекції — маслянисто-жовтий, лимонний відтінок, який поєднується з базовими та спокійними сірим, шоколадним, чорним, бежевим та білим.
FLOW
У 2025-му FLOW стартує новою лімітованою колекцією ESPRESSO — стильною добіркою речей у насиченому брунатному відтінку. Моделі дропу створені з приємної на дотик еластичної тканини, яка підлаштовується до фігури, забезпечуючи комфорт і вигідно підкреслюючи природні переваги.
Кожна річ вирізняється приталеним кроєм і універсальністю, це дозволяє легко комбінувати їх для повсякденних та вечірніх образів.
Серед головних акцентів — перекручений топ із відкритими плечима, який додає виразності силуету, та сукня довжини максі з високою горловиною й оголеними плечима, що стане ідеальним вибором для особливих моментів.
Колекцію доповнюють обтисла футболка з високим коміром, легінси зі штрипками та закрита мінісукня з драпіруванням, що поєднує мінімалістичний дизайн з актуальними деталями.
NÚKOT
Український бренд сумок та аксесуарів NÚKOT, що надихається естетикою девʼяностих і нульових та пропонує концепцію Reimagined Classics, випустив нову мініпозицію у першому дропі зими 2025.
Новий рік бренд розпочинає з оновленої версії своєї першої extra large сумки Hobo Drop, яку NÚKOT презентував минулої осені, – тепер у розмірі міні.
Дизайн Hobo Drop є інтерпретацією знакової сумки-шоппера Hobo. Причому в меншому розмірі сумка лишається місткою для щоденного носіння та водночас функціональною для вечірніх образів.
Hobo Drop Mini доступна у матеріалі шкіра-спилок червоного, чорного та зеленого кольорів, а також у глянцевій шкірі Nappalak у глибокому чорному та бордовому.
Guzema Fine Jewelry
А от Guzema Fine Jewelry потішили шанувальників новою колекцією прикрас, яка отримала назву Eternal Collection. Вона — інтерпретація втілення нематеріального у тендітних формах, що, як і найкращі миті життя, приноситимуть радість з плином часу. Це нагадування про те, що справжня цінність завжди залишається з нами, надихаючи рухатися вперед із вдячністю за минуле.
До лінійки увійшли сережки, каблучки, браслети та кольє з діамантами та клюшками. Усі вони виконані у жовтому золоті.
Фото: пресслужби брендів