Поезія форми і змісту: бренд L’eskizzo презентував нову колекцію Sonnet

Вечір, наповнений теплом
Напередодні нового сезону Ukrainian Fashion Week нову колекцію Sonnet представив бренд L’eskizzo, зібравши інфлюенсерів, редакторів глянцю та клієнтів у 11 Mirrors Restaurant & Bar із приголомшливим панорамним краєвидом. На вишуканий вечір із поетичним вайбом завітали Юлія Єрмолаєва, Ната Маєрс, Катерина Басовська, Катя Кулік, Яна Стрельцова та інші поціновувачки моди.

Чуттєва, інтелектуальна та шляхетна колекція Sonnet — відображення жіночності, що не потребує пояснень, адже відчувається у кожному русі й дотику тканин. Її основою стали елегантні силуети з чітким архітектурним кроєм, а також корсетні лінії, що надають формам точності й виразності. А палітра приглушених відтінків, своєю чергою, засвідчує стриману розкіш.

Кульмінацією вечора стала розповідь директорки L’eskizzo Вікторії Філюк про історію бренду. А стилістка-дизайнерка Христина Левченко у своєму виступі розказувала про залаштунки створення колекції, яка вже доступна у шоурумі бренду та на офіційному сайті.

Гості мали змогу отримати скетчі від художниці та поспілкуватися за келихом ігристого під музичний сет від діджейки Валерії Ободзинської. Також у межах заходу відбувся дружній доброчинний збір на маскувальне спорядження для наших захисників за підтримки фонду цивільно-військової ефективності «Рій».

Катя Кулік

Ната Маєрс

Яна Стрельцова

Тетяна Карікова

Ксенія Виноградова, Юлія Єрмолаєва

Анна Малиновська

Ірена Вінцюк

Анна Алієва

Ірина Татаренко

Світлана Кравченко

Валерія Ободзинська

Катерина Попова







Аліна Онопа, Анна Луценко












промова Вікторії Філюк


команда бренду L’eskizzo

Гості отримали ексклюзивні подарунки від партнерів – бренду «магічних» свічок PUR і швейцарської космецевтики MEDER.


За організацію та атмосферу відповідала команда брендинг-агенції Henzitska Bureau.

Фото: Андрій Поддубняк