Now Reading
Топ-20 найбажаніших покупок в світі за версією The Lyst

Топ-20 найбажаніших покупок в світі за версією The Lyst

Топ-20 найбажаніших покупок в світі за версією The Lyst

За останні три місяці

 

Онлайн-платформа Lyst оприлюднила традиційний рейтинг найпопулярніших брендів, який публікується в кінці кожного кварталу. Для складання цього списку аналізують поведінку понад 9 мільйонів покупців, які шукають, переглядають і купують модні товари в 12 тисячах дизайнерських бутіків і магазинів онлайн. Формула, за якою складено Index, враховує дані пошукових запитів глобальної системи Lyst і Google, курси валют, продажу, згадки брендів і товарів в соціальних мережах, а також загальносвітовий інтерес упродовж трьох місяців.

У третьому кварталі 2020 року на першому місці рейтингу найбільш затребуваних брендів виявився Gucci, змістивши з лідируючої позиції Nike, який опустився на третю сходинку. Друге місце за собою зберіг бренд Off-White. За ним слідують Prada, Balenciaga, Fendi, Versace, Saint Laurent, Bottega Veneta і Valentino.

Також Lyst опублікував список найпопулярніших покупок третього кварталу. На першому місці серед жіночих товарів виявилася шкіряна сумка-шоппер бренду Telfar, а на другому — топ з принтом Marine Serre, який просто підірвав Instagram. До жіночого wish list також потрапили панама Jacquemus, черевики Bottega Veneta, шкіряна сукня Ganni, класичний клатч Chanel та сережки Fendi.

Топ-20 найбажаніших покупок в світі за версією The Lyst

Рейтинг чоловічого сегменту очолили кросівки з колаборації Dior і Nike Air Jordan, клоги-сліпони Birkenstock і джоггери Nike.

Читать также
Топ-20 найбажаніших покупок в світі за версією The Lyst

Топ-20 найбажаніших покупок в світі за версією The Lyst

Як відзначають аналітики Lyst, найбільшим попитом зараз користуються бренди, які зуміли адаптуватися до умов пандемії і зробили ставку на комфортний одяг для дому та відпочинку. При цьому покупці все ж готові витрачати гроші на бренди, які викликають хвилювання і радість.

«Категорії, пов’язані з життям до COVID-19, наприклад, сумки і високі підбори, знову ростуть, незважаючи на невизначеність, з якою ми зіштовхуємося», — підкреслюють в Lyst.

0 0 vote
Article Rating
Какова ваша реакция?
Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017 Влюбился
0
Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017 Лайк
0
Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017 Нелайк
0
Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017 Под вопросом
0
Subscribe
Notify of
guest
0 Комментариев
Inline Feedbacks
View all comments

© 2024 INSIDER Усі права захищені.
Будь-яке копіювання та відтворення тексту, зокрема часткове та у будь-яких формах, без письмового дозволу правовласника заборонено.


НАШІ ПАРТНЕРИ
Depositphotos