Футуризм та українська міфологія у новій весняній колекції the COAT

Модна експедиція
Український бренд the COAT by Katya Silchenko презентував свою весняно-літню колекцію 2025. Нова лінійка — це мандрівка у майбутнє, де все, що мало відбутися, уже відбулося.
Тому і сам кампейн про постапокаліптичну реальність, в якому жінка — не жертва обставин, а героїня, що адаптується і перемагає. А окрім усього, робить це красиво, з відчуттям власної гідності та стилем. Це образи як броня і мистецтво водночас.
«Для мене це щось між Дюною і «Русалонькою» Івана Уривського, яка збирається на Burning Man», — усміхаючись, розповідає креативна директорка Катя Сільченко.
Насправді, кожна подорож дизайнерки — це маленька експедиція, що збирає культурні коди різних країн. Приміром, фестивалі Тулуму відобразились у напівпрозорих сукнях, об’ємних формах і контрастних мінімалістичних топах.
А подорож до Японії дала поштовх на шкіряний кафтан-плісе з деталлю на спині, що нагадує традиційний пояс «обі», ця форма прочитується і в сумці з колекції.
Та лейтмотивом колекції стала естетика русалок з української міфології. Малюнки на тканинах, ніби відбитки природи, та сумки, схожі на рибальські тенета.
А сукні з принтованої сітки переходять у взуття з такої самої тканини, наче хвости.
Для Каті Сільченко взуття — це окрема любов і фундамент будь-якого образу. Тож воно геть невипадково стало основним елементом колекції, що об’єднує еклектичну естетику й довершує кожен образ.
Кольори та принти — це відлуння природи: обпалені піски дюн, рожеві солоні озера Херсонщини, каміння з малюнками часу, візерунки морського дна, сухі квіти і молоді пуп’янки, пекуче сонце в останні секунди перед зануренням в океан.
Поєднання фемінних форм, мʼякої шкіри, напівпрозорих силуетів з японської матової сітки та акценти на стегнах зустрічаються з об’ємними конструкціями штанів-карго, тренчу та куртки з котону, що відіграють роль кокона.
У колекції переплітаються культури, поєднуються футуризм і природа. А ДНК бренду the COAT розкривається новими сенсами. Але разом з тим кожна річ є зручною та утилітарною, вдячною до стилізацій та позачасовою.
Фото: Denis Manokha