Глен Пауелл запускає власний бренд харчових продуктів

Smash Kitchen
Поки славнозвісні артисти та інфлюенсери створюють власні бренди косметики, одягу, лінійки парфумів тощо, 36-річний американський актор Глен Пауелл вирішив не відставати від сучасних трендів, запустивши бренд харчових продуктів під назвою Smash Kitchen.
Ця торгова марка пропонує лінійку органічних продуктів без кукурудзяного сиропу з високим вмістом фруктози, штучних ароматизаторів, барвників і консервантів.
Наразі випущені товари включають кетчуп, гірчицю, майонез і соус для барбекю, а також органічний гострий медовий кетчуп, органічний гострий майонез і органічний гарячий медовий соус для барбекю.
Вся продукція від Smash Kitchen доступні для продажу в магазинах Walmart або на сайті мережі супермаркетів і коштують менше п’яти доларів.
Також, з нагоди запуску бренду, Пауелл влаштував вечірку в приватному маєтку, на якій з’явились родичі кінозірки, подружжя Ділан та Барбара Спроус, Леонардо Ді Капріо, Ешлі Грін та інші.