Бренд COVER представив першу дитячу колекцію

Структуровані форми та чисті лінії
Бренд COVER, започаткований дружиною міністра цифрової трансформації України Михайла Федорова Анастасією, представляє першу дитячу колекцію COVER KIDS. Вона — продовження ДНК бренду, де костюм виходить за межі офіційного дрескоду та стає частиною свободи самовираження.
Натхненням для створення колекції послугували діти, які мислять сміливо та відкриті до світу. Вони експериментують, помиляються та вчать дорослих головному – не боятися нового.
У COVER KIDS увійшли сорочки з геометричними елементами у характерному стилі бренду, а також адаптовані для дітей костюми-бестселери SOLOS, FRAME, FLAGMAN, які вирізняються структурованими формами, чистими лініями та маскулінністю.
Окрім класичних варіантів, костюми представлені у форматах зі спідничками, палаццо та шортами, що робить образи ще більш універсальними та зручними.
Уся лінійка виконана в однотонних білому, сірому, чорному та блакитних кольорах.
«COVER KIDS – це свобода бути собою. Діти створюють свої правила, не підлаштовуючись під очікування. Колекція підтримує їхній дух досліджень, руху та сміливих змін», – коментує команда COVER.
Колекція уже доступна для замовлення на сайті бренду.
Фото: пресслужба бренду