Бейонсе, денім та Віллі Джонс: Levi’s представив новий кампейн

Переосмислення культової реклами 1988 року
Раніше бренд джинсового одягу Levi’s презентував нову глобальну кампанію за участю Beyonce. Колаборація, що отримала назву REIIMAGINE, переосмислює класичні образи Levi’s, оновлюючи знакові рекламні ролики для сучасної епохи.
Перший ролик кампанії був натхненний культовою рекламою Launderette 1985 року. Він оспівує спадщину Levi’s як символ самовираження, який носили першопрохідці та культурні ікони протягом усієї історії. У центрі уваги – Бейонсе.
На створення другого ролика вплинула культова реклама Levi’s 1991 року, кампанія переносить нас в атмосферу напруженої гри в більярд, де Бейонсе зустрічається віч-на-віч із досвідченим суперником.
Ролик передає дух вічної класики, переосмисленої у сучасному ключі, і наголошує, як денім Levi’s продовжує еволюціонувати, надихаючи на самовираження та індивідуальність.
Сьогодні був представлений тизер третьої частини колаборації Levi’s та Бейонсе. Режисером відео виступила Меліна Матсукас – разом із співачкою вони переосмислили культову рекламну кампанію бренду 1988 року.
У ролику також з’являється кантрі-виконавець Віллі Джонс, який долучився до створення альбому Cowboy Carter.
Фото: Instagram @levis