«Інклюзивність — це не про пандуси»: навчальна лекція ветерана Влада «Самурая» Єщенка

Захід від бренду AMOURSKY у партнерстві з ЦУМ
Український бренд із французьким серцем AMOURSKY презентував парфумовану колекцію COURAGE, присвячену сміливості українців. Адже з французької мови «courage» перекладається як «сміливість, хоробрість». А сталий вираз французькою «bon courage» означає «тримайся» – актуальний для кожного українця та українки сьогодні.

Відео-візуалізація аромату COURAGE — це мозаїка світлин українського щоденного життя за останні три роки, показаного світу через обʼєктив камери воєнних фотографів та документалістів Костянтина та Влади Ліберових і французького воєнного журналіста Сіріла Амурскі.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Публикация от Український бренд із французьким серцем (@amoursky.brand)
Нещодавно, у межах презентації аромату AMOURSKY у партнерстві з ЦУМ Київ організував навчальну лекцію ветерана війни Влада «Самурая» Єщенка на дуже актуальну для українського суспільства тему «Коректна комунікація з особами з інвалідністю, ветеранами та людьми з повною чи частковою втратою зору».
«Ми звикли до слів «подивіться», «дивіться», і дуже часто навіть не задумуємось, наскільки недоречними ці слова можуть бути для людини з порушеннями зору», – зауважив під час лекції Влад.

«Інклюзивність — це не про пандуси, двері з маркерами та гучномовці. Інклюзивність — це в першу чергу про людей та їх навички», — влучно підкреслив він.
Під час виступу Влад також звернув увагу, що в Україні вже немає центру виховання собак-поводирів. Серед додаткових питань гостей — інклюзивне мистецтво, шрифт Брайля, тифлокоментарі та додатки і програми для незрячих, а також – як сучасним українським брендам посприяти своїй інклюзивності?
Подію відвідало понад 60 гостей, серед яких були керівники українських підприємств, представники медіа, митці та лідери думок.

Влад Єщенко є справжнім уособленням українського куражу. 26-річний уродженець Горлівки, доброволець з 2014 року, військовий сапер. У 2022-му під час виконання бойового завдання Влад втратив зір та частково слух.
Але це не зламало його дух – він заснував «БФ Побачимо Перемогу», а у 2024 році, за допомогою дружини Валерії, запустив проєкт «Єдиний простір: інформативно-освітня група», спрямований на допомогу людям із втратою зору у соціальній адаптації, інтеграції в суспільство та створенні умов для їхнього працевлаштування.


Його особистий досвід та професійний підхід роблять цей проєкт особливо значущим та ефективним. Влад проводить інформаційні та освітні сесії в школах, університетах та на підприємствах, де навчає суспільство правильно взаємодіяти з людьми із порушенням зору. Ця важлива ініціатива сприяє створенню толерантного та інклюзивного суспільства, де кожен, незалежно від стану здоров’я, може почуватися комфортно.
Бренд AMOURSKY виконує свою соціальну місію і з кожної продажі засобів колекції COURAGE передає частину доходу у фонд Владислава на протези очей та заміну рогівок для людей із повною або частковою втратою зору.

