Now Reading
Як створювали трюки у новому фільмі «Ніхто 2»

Як створювали трюки у новому фільмі «Ніхто 2»

Як створювали трюки у новому фільмі «Ніхто 2»

У кіно — з 14 серпня

 

У фільмах студії 87North, і особливо для персонажа на кшталт Гатча Менселла у виконанні Боба Оденкірка, дизайн трюків — це майже ідеальний приклад майстерності бойового кіно.

«Гатч — мрія для моєї команди, — каже Грег Ременнер, постановник трюків і координатор бойових сцен, а також режисер другої знімальної групи «Ніхто 2». — Ми мали змогу створювати сцени для супергероїв. Але особливість Гатча в тому, що кожен може впізнати себе в ньому. Він зовсім не є невразливим. Якщо падає — то болить. Але головне: він встає. Боб додає йому пристрасті, сили, любові до родини — це вирізняє його серед інших героїв бойовиків».

 

У «Ніхто 2» бойові сцени не просто вставлені між драмою — вони частина оповіді.

«Дизайн екшену — це не просто бійки. Це поєднання історії й дії, — пояснює Ременнер. — Сюжет не зупиняється в момент удару. Це означає, що ми працюємо з командою, режисером і акторами, щоб зрозуміти, хто ці персонажі. І тоді кожен рух, кожен удар — логічна частина їхнього шляху».

Кожна екшн-сцена має свій ритм, свою кульмінацію.

«Ми точно знаємо, де глядач повинен напружитися, де сміятись, де — видихнути. І коли ми це вибудували, переходимо до хореографії: ось, наприклад, вибухає клоунський рот, а з нього вискакують троє хлопців у вогні», — ділиться Ременнер.

Як створювали трюки у новому фільмі «Ніхто 2»

У команді працювали найкращі професіонали світу, зокрема хореограф боїв Кірк Дженкінс і координатор трюків Кайл Маклін.

«Цій команді приносить радість вигадувати креативні, смішні бійки, — вважає Боб Оденкірк. — У кожній сцені є поворот, шлях, історія. Вони не просто б’ються — вони розповідають».

Після затвердження трюків команда створює так звані stunt viz — тестові відео з трюками.

Актори відпрацьовують усі рухи, знімаються, а потім додається звук, VFX і музика. Це стає чіткою схемою для знімання фінальної сцени.

«Це повне занурення, — каже Ременнер. — До початку знімань кожен точно знає, яким має бути результат».

Як створювали трюки у новому фільмі «Ніхто 2»

У «Ніхто 2» — 13 окремих бойових сцен у найрізноманітніших локаціях. Одна з них перевершує навіть легендарну бійку в автобусі з першої частини.

«Фішкою першого фільму була сцена в автобусі, — розповідає продюсер Афтерґуд. — Усі згадують її як брутальну, криваву, але веселу. Ми хотіли дати глядачам щось схоже… але ще краще. І саме Боб запропонував: «А зробимо бійку… але на човні-качці!» Це стала фірмова сцена «Ніхто 2».

Ременнер не може дочекатися, щоб глядачі це побачили.

«Ми безмежно вдячні, що мали змогу реалізувати цю сцену з човном-качкою. Там є кадри, які точно увійдуть в історію», — обіцяє він.

І це ще не все. Кульмінаційна сцена фільму — поєдинок на мечах, не схожий ні на що в американському кіно.

У стилі New Indonesian Extreme, який привніс режисер Тімо Т’ях’янто, часто є фінальний бій із мачете чи мечами. Тож у «Ніхто 2» трюкова команда розробила епічну дуель між Гаррі Менселлом (RZA) і Картушем, якого грає Даніель Бернхардт — тренер із трюків самого Оденкірка.

Читать также
Як створювали трюки у новому фільмі «Ніхто 2»

Як створювали трюки у новому фільмі «Ніхто 2»

Тренування Боба Оденкірка

 

Щоб підготуватись до знімань «Ніхто 2», Боб Оденкірк тренувався під керівництвом Даніеля Бернхардта (Джон Вік, Атомна блондинка) та колишнього снайпера спецпідрозділу ВМС США Марка Семоса (Світ Юрського періоду, SEAL Team).

«Боб — ідеальний учень, — каже Бернхардт. — Він уважно слухає, спостерігає за рухами, точно повторює. Коли подзвонили щодо зйомок «Ніхто 2», Боб уже був зовсім на іншому рівні. Різниця між першою і другою частиною — просто колосальна. Те, що він показує зараз, — неймовірно».

Поки трюкова команда готувала бої у Вінніпезі (Манітоба), Бернхардт тренував Оденкірка у Лос-Анджелесі. Тренувалися двічі на день: уранці — розтяжка, бойові мистецтва, хореографія; після обіду — силові вправи. Крім того, Оденкірк дотримувався суворої дієти.

 

Цікаво, що після розробки складної й гарної бойової сцени, Боб часто просив команду… зробити її не такою гарною.

«Гатч б’ється незграбно, — пояснює актор. — Більшість каскадерів набагато молодші й можуть робити красиві удари, стрибки, трюки, які мені вже не під силу. Тому замість одного витонченого удару Гатч робить один кривий, потім ще два чи три — важкі, розмашисті, без грації. Це і є стиль Гатча. Вони ставлять гарну сцену — а я її «ламаю».

Фото: надані дистриб’ютором

4 1 vote
Article Rating
Какова ваша реакция?
Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017 Влюбился
1
Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017 Лайк
0
Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017 Нелайк
0
Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017 Под вопросом
0
Subscribe
Notify of
guest
0 Комментариев
Inline Feedbacks
View all comments

© 2025 INSIDER Усі права захищені.
Будь-яке копіювання та відтворення тексту, зокрема часткове та у будь-яких формах, без письмового дозволу правовласника заборонено.


НАШІ ПАРТНЕРИ
Depositphotos