Українські діаманти в Нью-Йорку: Еліна Світоліна на коктейлі бренду SOLO for Diamonds

Вечірка з краєвидом Центрального парку
Бренд вирощених українських діамантів SOLO for Diamonds відзначив початок US Open ексклюзивним вечором у самому центрі Нью-Йорку – з локації було видно Central Park. Героїнею вечора стала амбасадорка бренду, найтитулованіша тенісистка в історії України — Еліна Світоліна.

Еліна Світоліна добре відома у світі завдяки силі волі, витримці, характеру та впевненості. Саме ці риси притаманні й філософії бренду, символу новаторства й сучасної краси. На заході гості мали змогу відчути особливу атмосферу: адже спортивна історія Світоліної перепліталася з ювелірним мистецтвом та інноваційними рішеннями SOLO for Diamonds.
«Для мене велика честь представляти український бренд на такому рівні. Я пишаюся тим, що вирощені в Україні діаманти визнав світ, що вони стали символом сили, витонченості й краси. SOLO for Diamonds — це історія про сміливість та незламність, які близькі мені і на корті, і поза ним. Разом ми хочемо показати, що сучасна розкіш — це не лише про красу, а й про вибір, який має значення», — поділилася Еліна Світоліна.

Особливим моментом стала презентація ювелірних виробів із вирощених в Україні діамантів. Гості мали змогу не лише побачити, а й приміряти коштовності, створені українськими майстрами.
«Ми хотіли подарувати цьому вечору не лише красу і сяйво прикрас, а й сенс — показати, що українці здатні створювати найцінніше. Для нас важливо, аби світ бачив, що в Україні є майстерність, талант, інновації, які здатні вражати і надихати. І саме Еліна, з її силою та жіночністю, стала ідеальним уособленням цієї історії — жінки, яка надихає і доводить, що можливо досягти всього», — зазначила Юлія Кушер, засновниця бренду SOLO for Diamonds.
Захід також відвідали представники українського комʼюніті в Нью-Йорку, редактори провідних американських видань, інфлюенсери та зіркові гості, серед яких Заріна Єва, Кіана Алексіс та Дафні Велге.






Зазначимо, SOLO for Diamonds — бренд вирощених в Україні діамантів, який в своїх ювелірних виробах поєднує сучасні технології, екологічну свідомість та витончену естетику. Його місія — це створення нового погляду на діамантові прикраси крізь призму свідомого вибору.
Бренд використовує лише вирощені діаманти, що ідентичні природним, оскільки їх виробництво полягає у повному відтворенні умов зростання алмазу у надрах землі з використанням надвисоких температур і тиску. Проте не спричиняють війн у місцях покладів та не руйнують екосистеми. Єдина відмінність між видобутими та вирощеними діамантами — їхнє походження.
Вирощені діаманти Solo for Diamonds — національна гордість. Вони відповідають усім вимогам протоколів SCS-007 Jewelry Sustainability Rated Diamonds. Також прикраси бренду тричі здобули нагороди на престижному міжнародному конкурсі JCK JEWELERS’ CHOICE AWARDS у Лас Вегасі у 2021, 2023 та 2024 роках.
Цього року свою нагороду отримав сапфіровий перстень з діамантом, вирощеним у лабораторії. SOLO for Diamond вибирають відомі українки, серед них і Перша леді України Олена Зеленська.
Фото: пресслужба бренду