«Жити назустріч»: дослідження стійкості й єдності в шоу Andreas Moskin SS’26

Бренд представив дебютну жіночу лінію
Бренд Andreas Moskin у межах Ukrainian Fashion Week SS’26 представив нову колекцію під назвою «Жити назустріч», в якій дизайнери досліджують стійкість і єдність, народжену у часи випробувань, і розкривають тему рівності через поєднання мужності та чутливості. Шоу відбулося на окремій локації – в залі готелю Fairmont.
Андреас Білоус і Андрій Моськін перетворюють одяг на інструмент присутності й допомагають кожному відчути себе частиною моменту. Проєкт було реалізовано в партнерстві з платформою інтеграції ветеранів та ветеранок «Жити назустріч» від банку ПУМБ латформа допом– пагає заново віднайти себе після повернення з війни і побачити нові можливості.
У показі взяли участь амбасадори платформи – ветерани та цивільні, що постраждали від війни. Партнерство з Andreas Moskin – крок назустріч моді, яка створюється для всіх.
У чоловічій частині колекції – оверсайз костюми, жилети, та шорти-бермуди. Архітектурні лінії поєднані з делікатними тканинами, створюючи баланс між силою та ніжністю. Центральними матеріалами лінійки стали шовк, віскоза, та преміальна костюмна вовна, що забезпечують довговічність та комфорт навіть у спекотну пору року.
Цього разу бренд також презентував публіці свою дебютну жіночу лінію, що вирізняється максі-сукнями та деконструйованими костюмами. Особливий акцент зроблено на поєднанні фірмового костюмного силуету бренду з жіночними лініями подолів, скульптурними ліфами, та декором із пір’я. Палітра рожевого, молочного та чорного підкреслює інтелектуальну витонченість образів.
«Ми давно створюємо чоловічі образи для подій — костюми, які запам’ятовуються, виходи, які фіксують увагу. Жіноча лінія стала наступним кроком: вона створена для того самого простору, тієї ж сцени. Ці образи працюють поруч — як пара, як тандем, як продовження стилістичної лінії. Вони різні, але зшиті однією естетикою», — діляться дизайнери бренду Андрій Моськін та Андреас Білоус, які раніше детально розповіли в інтерв’ю INSIDER.UA про створення колекції.

Бренд, що став флагманом нового бачення моди в умовах воєнних реалій, послідовно утверджує цінності інклюзивності та переосмислює усталені стандарти стилю. Вже третій сезон поспіль у колекції присутні адаптивні речі: від брюк із прихованими застібками для зручного доступу до протезів до спеціальної вишивки на одязі, що допомагає людям із порушеннями зору.
Жакети мають регульовані застібки, що враховують різні потреби у мобільності, а топи створені з використанням магнітних кріплень і м’яких, сенсорно комфортних тканин, які мінімізують подразнення.
Поєднуючи технічні інновації з витонченим дизайном, колекція руйнує стереотип того, ніби адаптивний одяг має поступатися елегантності. Навпаки, вона доводить: речі можуть надавати впевненості та підтримувати індивідуальність кожної людини.


















Андрій Моськін, Андреас Білоус
Фото: Andriy Sokolov