У Києві відбудеться другий Second | Sustainable Weekend & Kilo Market

Одяг на вагу, лекторій та перформанс
20–21 вересня поп-ап простір «Кудрявка» перетвориться на маркет локальних та вінтажних брендів. Протягом вихідних на Кудрявській, 16 можна буде придбати речі з приватних та вінтажних селекцій, а на корнері від благодійного магазину LASKA — навіть купити одяг на вагу (один з найпопулярніших форматів в ЄС).
У програмі заходу
- KILO MARKET від благодійного та соціального проєкту LASKA — можливість купити речі на кіло;
- апсайклінг-бренди й локальні pre-loved проєкти із селекцією від світових та українських брендів;
- корнер приватних колекцій (найпопулярніша зона маркету з першого івенту, тож цього разу ми збільшили її в 2,5 рази) від засновниці апсайкл бренду better.us Юлії Пеліпас, мисткині Маші Реви, засновниці бренду Nadiia World Наді Шаповал, фешн-експертки Катерини Кулік, артдиректорки Ані Матвіюк, креативної директорки Тані Немченко та інших;
- майстер-клас із танців на пілоні від студії OBERT;
- лекції про дизайн, сталу естетику, українську моду як феномен тощо;
- зона фудкорту;
- діджей-сети протягом двох днів.
«Уже вдруге ми організовуємо Second, а це означає, що формат альтернативного шопінгу актуальний серед спільноти Києва. Кожна річ, яку ви знайдете на маркеті, — це про унікальність та самобутність. Ми віримо, що мода може бути сучасною і відповідальною одночасно», — зазначають організатори.
Розклад лекторію 21/09
- 13:00-14:30 Розмова «Стала естетика: як креативні індустрії формують відповідальне майбутнє». Катерина Фастовець (керівниця бренду Marie Claire в Україні й проєкту з впровадження стратегії сталого розвитку Burda media), Тетяна Чумак (TG Botanical, VIKTORANISIMOV, TAGO), Ірина Амбросов (PLN-GNS) — проаналізуємо, де перетинаються стиль, свідомість і сила медіа та підкреслимо роль сталих ініціатив.
- 15:00-16:00 Лекція-бесіда «Catchy design або все, що вам буде цікаво». Даня Нестеревич —співзасновник та дизайн-директор київської студії DVIЙKA — поділиться власним досвідом роботи проєкту та розповість більше про айдентику для різноманітних брендів: поговоримо про те, як зробити помітний дизайн, що зачепить око через свої концептуальні ідеї.
- 16:30-18:00 Лекція «Фешн-екосистеми». Інна Чут — співзасновниця та СЕО онлайн-школи SKVOT—поговоримо про те, як українська мода стає справжнім феноменом нашого часу та формує нове сприйняття України у світі.
Свої колекції на маркеті представлять бренди: POETRY IN OBJECTS, distinctive.clo, Rare vintage ua, апсайклінг бренди PLISOK, lyhytsky, e17.project, UNICO, dyka kvitkarnia, BESKET, tishhh, Casa37, parasolya.cuteshop, Exaltouch, Lapunzel, SKLVA, 2Glaza, Yaspis, Sych Studio, Хімчистка ЦЕХ, glassom*home, saintxmaria, Deformation та інші проєкти.
Де: Київ, Кудрявська, 16 — простір «Кудрявка»
Коли: 20–21 вересня
Вартість: 300 грн/день
Фото: надані пресслужбою