Нове бачення Gucci у свіжому кампейні Демни Гвасалії

La Famiglia
Демна Гвасалія дебютував із першою колекцією для Gucci, яка отримала назву La Famiglia. У характерному для дизайнера стилі кожен образ у кампанії втілює окремий архетип: графиня, примадонна, меценат, сноб, королева драми, любитель вечірок тощо.
«Я створив цю колекцію як своєрідну сім’ю персонажів, які уособлюють моє бачення Gucci. Це майбутні клієнти бренду, які впізнають себе в цих образах: упевнені, модні, зі своєю точкою зору. Тут немає єдиного силуету чи чогось монотонного — комусь це сподобається, комусь ні, але так і має бути», — прокоментував Гвасалія.
У колекції помітне прагнення до різноманітності: стьобана сукня Flora із високим коміром нагадує королівське вбрання, а лук L’Influencer з бомбером із шкіри та мініспідницею має вигляд немов гардероб сучасної фешн-ікони.
Надихався дизайнер як історичними епохами, так і конкретними особистостями: наприклад, шуба з блакитного екохутра перегукується з образами Софі Лорен.
В цілому Гвасалія почергово звертається до традиційної символіки модного будинку. З аксесуарів привертає увагу Gucci Bamboo 1947 — одна з найпопулярніших моделей бренду, обрана дизайнером для свого дебюту. А культова пряжка Horsebit, стараннями Демни перекочувала з лоферів та сумок на кишені штанів та пояса.
Колекція буде доступна лише в десяти магазинах з 25 вересня по 12 жовтня, а вже завтра ввечері в Мілані відбудеться прем’єра першого відеокампейну Gucci у форматі мініфільму, створеного Гвасалією.
Фото: Gucci