Кайлі Дженнер випустила лімітовану колекцію косметики до 10-річчя свого бренду

King Kylie
Кайлі Дженнер яскраво відсвяткувала 10-річчя свого бренду Kylie Cosmetics, повернувшись до образу, з якого почалася її популярність. Зірка презентувала нову колекцію та знову перевтілилася у King Kylie — стиль, який зробив її впізнаваною в юності.
Тоді Кайлі експериментувала з кольоровими перуками, густими бровами, смокі-айс і пухкими губами, що й стало її фірмовим образом.
Тепер 28-річна зірка реаліті-шоу «Сімейство Кардаш’ян» поділилася новими рекламними кадрами: на них вона позує без білизни, вкрита блискітками, з короною, інкрустованою кристалами.
У підписі до фото Кайлі зізналася, що створити ностальгійну колекцію її надихнули шанувальники. За словами Дженнер, ця серія присвячена «епосі безстрашності» — часу, коли у 17 років вона лише мріяла про власний бренд. Саме тоді її мати, Кріс Дженнер, допомогла реалізувати ідею.
«Завдяки вам здійснилися мої найзаповітніші мрії. Я не була б тут без вашої підтримки. 10 років потому!» — написала Кайлі.
Після публікації соцмережі буквально вибухнули: користувачі запустили флешмоб із хештегом #KingKylieIsBack. «Наша королева назавжди!», «King Kylie повернулася!», «Готуйте гаманці!» — коментують фанати, з нетерпінням очікуючи на реліз нової колекції.
Зізнавайтеся, а ви сумували за 2010-ми?
Фото: Kylie Cosmetics