У Chanel і Gucci: Гвінет Пелтроу на сторінках британського Vogue

Розкішна зйомка
Через повернення Гвінет Пелтроу на великий екран, до її персони зараз прикута підвищена увага ЗМІ та шанувальників. Тож не дивно, що саме British Vogue обрав акторку головною героїнею свого листопадового номера.
Після майже п’ятнадцятирічної перерви Пелтроу зіграє у фільмі Джоша Саффді Marty Supreme, де її партнером виступить Тімоте Шаламе.
53-річна зірка прикрасила обкладинку журналу та знялася у вишуканій фотосесії, концепцію й стилізацію якої створила Стелла Ґрінспен. Авторкою світлин стала відома фотографиня Венетія Скотт. Для зйомки Гвінет приміряла низку ефектних образів від провідних Будинків моди – Gucci, Giorgio Armani, Balenciaga, Louis Vuitton, Chanel і Valentino.
На обкладинці Vogue акторка позує у закритій синій сукні з акцентними рукавами від Gucci, доповнивши образ прикрасами Cartier і сонцезахисними окулярами Jacques Marie Mage.
Окрім зйомки, у номері опубліковано відверте інтерв’ю, в якому Пелтроу захищає свій бренд Goop від звинувачень у токсичній корпоративній культурі, розмірковує про власний перфекціонізм і розповідає, як навчилася бути м’якшою до себе.
Акторка рішуче не погоджується з твердженнями, що в її компанії панує нездорова атмосфера.
«Це мене зачіпає. Коли кажуть: «У Goop токсична культура» – це доводить мене до сказу, адже такого в нас ніколи не було. Так, у нас траплялися кілька токсичних людей, і, можливо, через мій страх перед конфліктами я не впоралася з цим достатньо швидко. Це справді могло вплинути на колектив, і я повністю беру на себе відповідальність. Але в нас чудова корпоративна культура. Справді!» – каже вона з упевненістю.
Минулий рік став для Goop найуспішнішим за прибутками за весь час існування компанії. Заснована у 2008 році як розсилка з особистими рекомендаціями Гвінет, Goop сьогодні охоплює безліч напрямів – від ресторанів по всьому Лос-Анджелесу до нещодавно оновленої модної лінії Gwyn.
Одним із найновіших проєктів бренду став напрям Find Online, де команда добирає та продає унікальні речі – наприклад, вироби з переробленого кашеміру каліфорнійського бренду West Channel Rd.
Фото: British Vogue