Зірка «Білого лотоса» Шарлотта Ле Бон у новому кампейні Jacquemus

Le Valérie
Французький бренд Jacquemus презентував кампейн нової сумки Le Valérie, присвяченої пам’яті матері дизайнера Симона Порта Жакмюса. Обличчям промо стала акторка та художниця Шарлотта Ле Бон, відома за роллю Хлої у третьому сезоні серіалу «Білий лотос».
У низці коротких відео Ле Бон у притаманному їй іронічному стилі відтворює миті повсякденних реалій, граючи з настроєм та формою: від усмішок до кумедних гримас, незмінно тримаючи в кадрі нову Le Valérie.
Модель вперше з’явилася на подіумі в колекції весна-літо 2026 року Le Paysan. За словами дизайнера, сумка стала емоційним посланням його матері:
«Я думаю, що саме завдяки їй завжди зберігав цей дитячий погляд. Коли я бачу жінку на вулиці, мене щось заворожує, і так завжди буде. Я хотів розповісти про це почуття, про те, як я дивлюся на жіночність з широко розплющеними очима та здивуванням. Дякую, що прищепила мені любов до жінок», — написав Жакмюс в Instagram.
Le Valérie прикрашена шкіряними підвісками у формі фруктів та овочів: лимонів, полуниць, моркви. Це натяк на сільське коріння дизайнера, коли його родина вирощувала садовину й городину, зокрема, артишоки та шпинат.
Нагадаємо, 39-річна Шарлотта Ле Бон, колишня модель, здобула популярність у Франції як ведуча ток-шоу Le Grand Journal. У ньому вона щодня представляла прогнози погоди у форматі кумедних мініатюр. Окрім цього, відома своїми ролями у фільмах «Обіцянка» та «Ів Сен-Лоран». Незабаром акторка з’явиться у новій стрічці французького режисера Кантена Дюп’є — Full Phil.
Нещодавно Ле Бон стала амбасадоркою ювелірного дому Boucheron і взяла участь у кампанії до 40-річчя бренду кашеміру Bompard.
Фото: Instagram @jacquemus








