Chloé призначив нового креативного директора бренду
Замість Наташі Рамсей-Леві, яка нещодавно залишила пост
3 грудня стало відомо, що креативний директор Chloé Наташа Рамсей-Леві залишає свій пост після трьох з половиною років роботи. А через кілька днів бренд повідомив про призначення на цю посаду Габріели Херст.
«Я рада можливості бути частиною такого бренду, як Chloé. Я вдячна Наташі Рамсей-Леві та всім іншим видатним дизайнерам, які працювали до неї й допомогли реалізувати цілеспрямоване бачення Габріель Агіон. Буду рада працювати під керівництвом Ріккардо Белліні та підтримувати його в прагненні створити соціально відповідальний бізнес, який знаходиться в гармонії з навколишнім середовищем», – заявила Херст, опублікувавши новий пост в Instagram.
У 2015 році Габріела Херст заснувала власний однойменний бренд, який відрізняється відповідальним підходом до створення одягу. Зокрема, марка співпрацює з некомерційною організацією Manos del Uruguay, яка підтримує жінок в Уругваї. Також у роботі дизайнер повторно використовує вже наявну сировину, а для фарбування аксесуарів вибирає лише рослинні барвники.