З інавгурації – в моделі: поетеса Аманда Горман підписала контракт з IMG
Модна сенсація і голос нової американської ери
Прочитавши на недавній інавгурації Джо Байдена власну поему The Hills We Climb, 22-річна Аманда Горман стала однією з найбільш обговорюваних її учасниць. І не тільки як наймолодша поетеса, яка виступала на церемонії вступу на посаду президента США. Наряд Аманди – жовте пальто і червоний ободок Prada, – наступного дня став об’єктом уваги всіх fashion-видань і користувачів в мережі.
За даними пошукової системи Lyst, ті самі обідки були повністю розпродані, а кількість запитів «жовтих пальто» зросла на 1328%. Так Горман водночас стала модною сенсацією і голосом нової американської ери, одразу опинившись в полі зору топових брендів. Юна поетеса вже підписала контракт з модельним агентством IMG, що представляє інтереси таких топ-моделей, як сестри Хадід, Кейт Мосс, Кара Делевінь і Ешлі Грем. Як повідомляє видання The Business of Fashion, агенство буде «допомагати Горман налагоджувати співпрацю з модними брендами».
Контракт з Горман оцінюється fashion-інсайдерами як далекоглядний. Наразі бренди намагаються адаптуватися до змін в індустрії моди після пандемії і не останню роль відіграють пріоритети покупців покоління Z, які віддають перевагу модним маркам, що зачіпають хвилюючі їх соціальні, політичні та екологічні проблеми.
Крім любові до моди і поезії, Аманда – активістка і засновниця благодійної організації One Pen, One Page, що підтримує малозабезпечену молодь. Це робить Горман ідеальною кандидатурою на роль обличчя модного бренда, який бажає не тільки продавати одяг, але й будувати більш глибинні зв’язки зі своїми клієнтами.
Саме з таких міркувань трохи раніше в цьому місяці Louis Vuitton вибрали своєю амбасадоркою тенісистку Наомі Осаку, яка публічно виступила проти жорстокості поліції і расової несправедливості. «Вона представляє своє покоління і є зразком для наслідування. Її кар’єра і переконання надихають», – цитує креативного директора Vuitton Ніколя Хескьєра The Guardian.