Louis Vuitton відкрили кафе в Токіо
LVMH завойовують нові позиції на ринку
Компанія LVMH продовжує розвивати готельно-ресторанний бізнес, і одним із кроків на цьому шляху стало відкриття першого кафе під брендом Louis Vuitton в Токіо. Воно розташувалося там де й флагманський бутік бренда – в новій семиповерховій будівлі Louis Vuitton. У Le Café V можна відпочити за келихом Crug після шопінгу і покуштувати вишукані страви від знаменитого японського шеф-кухаря Йосуке Сугі на просторій терасі. Там знаходиться також шоколадний бутік Le Chocolat V, де можна купити солодощі з монограмою бренда.
Генеральний директор Louis Vuitton Майкл Берк зазначає, що новий простір – дещо більше, ніж просто магазин і кафе. «Наша мета в тому, щоб взаємодіяти з нашими клієнтами в кожному місті», – розповів він в коментарі WWD, натякнувши, що готельно-ресторанний бізнес – одна з перспектив подальшого розвитку бренда.
Відповідно до звітів Altagamma Worldwide Luxury Market Monitor від Bain & Co., незважаючи на пандемію, витрати на вишукану їжу, предмети розкоші особистого користування, приватні літаки та яхти, дорогі вина і спиртні напої ростуть на 4-6% на рік, й LVMH мають намір отримати свою частку на цьому ринку.