Леді Гага стала новим обличчям Dom Pérignon
Не рекламна кампанія, а арт-проєкт
Престижний французький Дім шампанського Dom Pérignon, який належить люксовому конгломерату Бернара Арно LVMH, і співачка Леді Гага оголосили про початок співпраці. Співачка стала обличчям французької марки – в Instagram зірки з’явився кадр з рекламної кампанії, що більше нагадує арт-проєкт. В об’єктиві фешн-фотографа Ніка Найта Леді Гага з’явилася в розкішному фіолетовому вбранні, який придумав стиліст Нікола Формічетті. А за макіяж відповідала візажістка Сара Танно.
«Я дуже рада оголосити про мою співпрацю з Dom Pérignon! Ми об’єднані потребою у творчій свободі та раді поділитися з вами художнім Всесвітом, який ми створили з моїм дорогим другом Ніком Найтом!», – написала в Instagram артистка.
Переглянути цей допис в Instagram
У співпраці з Леді Гагою Dom Pérignon випустить обмежений тираж пляшок шампанського, дизайн яких, до речі, розробляла сама співачка.